Mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

New member
Als we een nieuwe mod zouden aanstellen moet die persoon eerst normaal Nederlands kunnen typen. Ik zie hier mensen die zich aanbieden als mod en zeggen als "ik zij" typen. Daar word ik zo moe van he. Voorlopig hebben we iig niemand nodig zoals Lennard al zegt.

Nathan

New member
Sebas:

Nathan:
maar de rest hier op one2xs vind ik echt **** (leden)
sommige dan
smile.gif

maak is een lijsje
wink.gif
xD

1. Erik
2. Joeri

Dat was het
smile.gif

L

Lennard

Guest
Ruben:
Als we een nieuwe mod zouden aanstellen moet die persoon eerst normaal Nederlands kunnen typen. Ik zie hier mensen die zich aanbieden als mod en zeggen als "ik zij" typen. Daar word ik zo moe van he. Voorlopig hebben we iig niemand nodig zoals Lennard al zegt.

Jij maakt toch ook wel is een typ foutje als je snel typt?
Zoals:

Quote:
Voorlopig hebben we iig niemand nodig

yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Fskpro:

Ruben:

Zoals:

Quote:

yummie.gif

"ik zij" vind ik geen typfoutje, je beheersd dan gewoon de nederlandse taal niet goed, want "zij" is een persoonsvorm en komt niet af van het werkwoord zeggen. En iig is wel correct, dit is namelijk de afkorting van in ieder geval
yummie.gif

ontopic > En het gaat toch nog steeds goed met 2 beheerders? Lennard en Ruben zijn vaak genoeg online en houden het forum redelijk "schoon" en als iedereen zelf nou ook ff meewerkt door op te letten waar die de topic plaatst en geen onzin plaats dan zijn er helemaal geen mods nodig, dan zijn we in principe er allemaal 1tje
wink.gif

Ordian

New member
Marjolein:

Fskpro:

Ruben:

Zoals:

Quote:

yummie.gif

"ik zij" vind ik geen typfoutje, je beheersd dan gewoon de nederlandse taal niet goed, want "zij" is een persoonsvorm en komt niet af van het werkwoord zeggen. En iig is wel correct, dit is namelijk de afkorting van in ieder geval
yummie.gif

ontopic > En het gaat toch nog steeds goed met 2 beheerders? Lennard en Ruben zijn vaak genoeg online en houden het forum redelijk "schoon" en als iedereen zelf nou ook ff meewerkt door op te letten waar die de topic plaatst en geen onzin plaats dan zijn er helemaal geen mods nodig, dan zijn we in principe er allemaal 1tje
wink.gif

Ik zei.
beheersT
zij is geen persoonsvorm, maar een persoonlijk voornaamwoord.

Ontopic.
Eens met marjoleintjuh.
Zolang je jezelf normaal gedraagt, zijn er ook geen regels, scheidsrechters nodig om je te verbeteren.

Wat is normaal?
Normaal is zoals iedereen mens zichzelf hoort te gedragen dit hangt af per geloof die andere waarden/normen stelt.

Kjeld

New member
Waar wel "ik zij" kan:

Ik zij zo zat as een pinneke, bladiebla

Maar das meer van "Ik zèè zo zat.. bladiebla"

Wouter

New member
Marjolein:

Ordian:
beheersT
zij is geen persoonsvorm, maar een persoonlijk voornaamwoord.
haha, touchè
wink.gif

touché

Sorry kon het weeral eens niet laten. Zo ben ik nu eenmaal

Lennard

Active member
Ok, het punt is duidelijk, ik vond deze zin van Marjolein wel een goede samenvatting:
Marjolein:
als iedereen zelf nou ook ff meewerkt door op te letten waar die de topic plaatst en geen onzin plaats dan zijn er helemaal geen mods nodig, dan zijn we in principe er allemaal 1tje
wink.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan