Multicraft

Qualityq

New member
Probleem Opgelost

(Lennard is
santabaard.gif
)

Qualityq

New member
Dat scherm heb ik niet? Moet ik inloggen op multicraft? Sorry misschien klink ik nu heel erg dom maar heb er nog nooit mee gewerkt.

Lennard

Active member
Ja je moet inloggen, de gegevens daarvoor heb je gehad per PM toen je je server kocht als het goed is.

Qualityq

New member
Ik heb via een veiling gekocht. Moet ik dit met hem bespreken?
(http://www.one2xs.com/threads/40332)

Qualityq

New member
Jordyz (link):
Heb je uberhoud wel verstand van Minecraft, want dit is eigenlijk best wel slecht...

Ik heb wel verstand van Minecraft alleen ik heb geen idee hoe ik dat doe met Multicraft. Misschien omdat ik het heb gekregen via Veiling?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Dit topic kan wel gesloten worden, ik heb de multicraft link en ww en gebruikersnaam opgestuurd!

Qualityq

New member
Jellesch (link):
Dit topic kan wel gesloten worden, ik heb de multicraft link en ww en gebruikersnaam opgestuurd!

Probleem Opgelost

Willem

Active member
Jordyz (link):
Heb je uberhoud wel verstand van Minecraft, want dit is eigenlijk best wel slecht...

Ik kan best begrijpen dat hij het niet snapt, normaal krijg je een PB met uitleg maar dit keer had hij deze niet dus werd hij in principe in het diepe gegooid. Het ligt wel voor de hand dat je moet inloggen enzo maarja, zonder inloggegevens weet je dat niet
yummie.gif

Qualityq

New member
Willemmm (link):

Jordyz (link):

Ik kan best begrijpen dat hij het niet snapt, normaal krijg je een PB met uitleg maar dit keer had hij deze niet dus werd hij in principe in het diepe gegooid. Het ligt wel voor de hand dat je moet inloggen enzo maarja, zonder inloggegevens weet je dat niet
yummie.gif

Zo ging het ja
yummie.gif

Ik ging naar producten en ik dacht dat ik via daar kon inloggen ofzoiets.
Toen ging ik naar die multicraft site en toen vond ik ook niets.
Uiteindelijk inlog pagina alleen ik had geen idee wat ik moest invullen.
Dus topic gemaakt en pm verstuurd naar Jellesch
Nu zit ik ombeetje alles uit te testen
coool.gif

Bovenaan