Multicraft

Qualityq

New member
Bij mij staat dat me server is suspended? De laatste tijd als ik 5 minuten op multicraft zit dat hij dan met errors komt. De server zelf crasht ook de laatste tijd. Maar ik hoor gewoon recht te hebben tot 3 mei 2012? Kan dit worden gefixt want ik kan er niet meer op inclusief mijn vrienden
frown.gif

EDIT:
Lennard heeft gefixt
smile.gif
(Thanks Lennard)

Lennard

Active member
Er zijn een paar servers die met 256MB RAM en iets van 40 plugins draaien die ook nog eens niet geschikt zijn voor 1.2.5, waardoor de server het niet meer aan kan vanwege alle foutmeldingen. Ik ben alle servers een voor een aan het nalopen, je kan er dus zo weer op.

Qualityq

New member
Die van mij is er weer. En nu niet meer... Hij gaat steeds aan en uit en aan en uit. Ja ik heb best wel veel plugins derop en ik gebruik 256MB RAM. Maar ik gebruik Nolagg dus dan zou het niet uitmaken. Is het handig om het aantal plugins te verminderen?

Qualityq

New member
Hij draaide net alleen ging toen na een minuut weer uit... Je kan me ook gewoon upgraden naar 2048MB RAM
biggrin.gif

Lennard

Active member
Ja dat is dan weer een voordeel.
emo.gif

Je server doet het nu weer in ieder geval. Jij had ook 1 of meerdere plugins die het niet deden, ik heb er .werktniet achter gezet, dus je kunt zelf zien welke het zijn.

Qualityq

New member
EDIT: Hij is er weer
Er er staan dingen zoals: Kan niet met de Minecraft daemon verbinden! (110: Connection timed out)
Waar heb je .werktniet gezet?

Lennard

Active member
Ja het kan nog even traag zijn e.d., maar over een uurtje moet alles weer goed werken.
smile.gif

Plugins heten altijd "naam.jar"; de plugins die foutmeldingen gaven heb ik hernoemd naar "naam.jar.werktniet", dus in de map plugins vind je die.

Qualityq

New member
staat er niet...
Welke plugins waren het?
Een uur?
Server crasht na een minuut en het duurt een uur voordat hij terug is...

Lennard

Active member
Onee, volgens mij ben ik in de war met een andere server en had jouwe geen kapotte plugins.

Qualityq (link):
Server crasht na een minuut en het duurt een uur voordat hij terug is...
Ja, ik ben er nog mee bezig zoals ik zei.

Qualityq

New member
Khoop dat het gaat lukken die error is best wel raar. Kan niet met Minecraft Daemon verbinden... blijft vaag.

Wouterr

Wouter de router
En je moet even weten dat nolagg niet helpt. Alleen voor echt groten servers. Want dat verminderd dingen zoals tnt en chunks.

Qualityq

New member
Wouterr (link):
En je moet even weten dat nolagg niet helpt. Alleen voor echt groten servers. Want dat verminderd dingen zoals tnt en chunks.

Nolagg helpt wel als ik het niet erop heb staan dan is CPU 100%. Met Nolagg dan is het CPU rond de 50% en dan zijn er 4 mensen online. Iemand die weet voor een plugin waar je /tpa kan. Liever geen essentials. /call kan ook als het maar iets is waar je bevestiging nodig hebt voor teleporten.

Bovenaan