multiplayer poker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moerbeke

New member
zou het niets zijn om multiplayer poker in te bouwen dat bv 8 mensen tegen elkaar pokeren met elk een inzet van 0.1 punten dan zit er 0.8 punten in de pot , de eerste krijgt 0.5 de tweede 0.2 en de derde 0.1 ?
Dit was maar een voorbeeld he , kan ook inzetten van 1 punt zijn fzo

wat vinden jullie hiervan?

mvg

Rogier

New member
ja laten we van one2xs een spelletjes ite maken
biggrin.gif

(....)

Milan

New member
Ik heb moet niet maar mag, want dan moet je wel zorgen dat er 8 online zijn en ook nog eens willen pokeren.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Rogier:
ja laten we van one2xs een spelletjes site maken
biggrin.gif

(....)
is het al

Lennard

Active member
Multiplayer poker werkt niet, dan moet je 8 mensen hebben die tegelijk online zijn EN poker willen spelen.

Moerbeke

New member
Nielsie:

Rogier:
ja laten we van one2xs een spelletjes site maken
biggrin.gif

(....)
is het al

lijkt toch leuk te zijn?

Moerbeke

New member
Menatwar:
Ik heb moet niet maar mag, want dan moet je wel zorgen dat er 8 online zijn en ook nog eens willen pokeren.

kan ook per 4 zijn fzo e

Moerbeke

New member
Lennard:
Multiplayer poker werkt niet, dan moet je 8 mensen hebben die tegelijk online zijn EN poker willen spelen.

maar lennard je kan ook per 2 doen of per 4 , zoals pokerstars.net kan je met 100en , 2 , 4 , 9 , 6 ,...

Moerbeke

New member
Sjoerd:
ga maar lekker kaarten met je ouders ofzo
dan zijn we ook lekker van je spelletjes af
emo.gif

wa heb ik misdaan?????

Robbert

New member
Lennard:

dit was ook het eerste wat bij mij in me op kwam,

en ook: het lijkt me nogal lastig om te maken, en het is geen spelletjes site, als is poker wel chil toch stem ik nee
yummie.gif

Lennard

Active member
t Is ook heel lastig om te maken.

Een paar spelletjes om af en toe wat te verdienen is wel leuk, maar als je hele grote spellen gaat maken dan is de lol er weer n beetje af lijkt me.
emo.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan