MySQL fout?

Lars

New member
ze kunnen toch gewoon de andere schijf van de raid online gooien of zijn ze alle 2 corrupt en zijn er nog backups ?

Lennard

Active member
Lars:
ze kunnen toch gewoon de andere schijf van de raid online gooien of zijn ze alle 2 corrupt en zijn er nog backups ?
Raid werkte niet goed, dus de hele array is kut voor zover ik weet, maar uiteraard zijn er backups.

Lars

New member
oke dat is toch wel een van de belangrijkste dingen aan een server een goede raid.
dat ze daar niet eerder wat aan hebben gedaan dan..

Lennard

Active member
Nja, als je RAID controller gewoon ok teruggeeft en je er tot op heden geen last van hebt gehad dan merk je het niet echt.

Liteonit

New member
Server had hardware raid... alleen bleek vandaag dat de disks niet goed gesynt werden, terwijl dat wel was volgende de raid controller.
Data op een disk was van maart 2009.... vraag me niet waarom, maar het spookt in iedergeval goed op de oude server
shutup.gif

En dat met een dure hardware raid controller... rotzooi

Luukvdo

New member
Flyvlmva:
Emmm ik heb een belangrijk mailtje vanavond , zou ik wel bij mij webmail kunnen voor 10 uur ?
Alleen als de nieuwe server dan al helemaal draait

Liteonit

New member
Er is vordering ja....
Nieuwe server is ondertussen binnen, en ben linux aan het installeren.Daarna kopieer ik alle user backups naar de hardeschijf en breng m naar het datacenter
smile.gif

In het datacenter nog even DirectAdmin installeren, en vervolgens de backups laten restoren.

Een ding.... server is snel
thumbsup.gif

Liteonit

New member
Het is ondertussen zo goed als klaar.

Er zijn nog wel een paar backups bezig, maar dat zal wel goedkomen denk ik =)
Morgen ga ik in iedergeval proberen om gegevens van de oude server te recoveren... dus mocht iemand graag recentere gegevens willen hebben... laat me dat even weten (duidelijk vermelden wat je precies nodig hebt).

Server is heerlijk snel
pompom.gif

Krm

Active member
ik wil alles wat ik op oude server had terug ik heb helemaal geen backups op mijn pc staan

ok heb ze al

Bovenaan