Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lars:
ze kunnen toch gewoon de andere schijf van de raid online gooien of zijn ze alle 2 corrupt en zijn er nog backups ?
Raid werkte niet goed, dus de hele array is kut voor zover ik weet, maar uiteraard zijn er backups.
Server had hardware raid... alleen bleek vandaag dat de disks niet goed gesynt werden, terwijl dat wel was volgende de raid controller.
Data op een disk was van maart 2009.... vraag me niet waarom, maar het spookt in iedergeval goed op de oude server
En dat met een dure hardware raid controller... rotzooi
Flyvlmva:
Emmm ik heb een belangrijk mailtje vanavond , zou ik wel bij mij webmail kunnen voor 10 uur ?
Alleen als de nieuwe server dan al helemaal draait
Er is vordering ja....
Nieuwe server is ondertussen binnen, en ben linux aan het installeren.Daarna kopieer ik alle user backups naar de hardeschijf en breng m naar het datacenter
In het datacenter nog even DirectAdmin installeren, en vervolgens de backups laten restoren.
Er zijn nog wel een paar backups bezig, maar dat zal wel goedkomen denk ik =)
Morgen ga ik in iedergeval proberen om gegevens van de oude server te recoveren... dus mocht iemand graag recentere gegevens willen hebben... laat me dat even weten (duidelijk vermelden wat je precies nodig hebt).