Mysql

• Onderwerp starter Verwijderd lid 399
  • Startdatum

Truebit

New member
Het was eerst weg gegaan,
Maar nu heb ik er een grotere voor terug!

Codeblok:

1
2
3
4
5

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to MySQL server on *********** (4) in /home/******/domains/********/public_html/sqltest.php on line 3

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user apache@localhost (using password: NO) in /home/*******/domains/*********/public_html/sqltest.php on line 5

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/********/domains/********/public_html/sqltest.php on line 5

Error 1045: Access denied for user apache@localhost (using password: NO)

Truebit

New member
Dat weet ik zelf ook wel,
Maar dat is een test pagina voor het verbinden naar me sql server oets.

Me echte error is nog groter ... -.-

En btw.

Best wel vaag als het aan me eigen ligt hé?
Als het op ELKE andere host werkt, behalve deze BETAALDE host niet?

Vind je dat niet beetje vaag
bloos.gif

[Ik zal ff de echte error posten, Heb alles moeten dichtgooien vanwege deze fout!]

Truebit

New member
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to MySQL server on ******* (4) in /home/*******/domains/*******/public_html/includes/classes.php on line 378

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/*******/domains/*******/public_html/includes/classes.php on line 379

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/*******/domains/*******/public_html/includes/classes.php on line 396

Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/*******/domains/*******/public_html/includes/classes.php on line 420

Warning: require(./includes/data/.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/*******/domains/*******/public_html/includes/core.php on line 43

Warning: require(./includes/data/.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/*******/domains/*******/public_html/includes/core.php on line 43

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required ./includes/data/.php (include_path=.:/usr/local/lib/php) in /home/*******/domains/*******/public_html/includes/core.php on line 43

Truebit

New member
Luukvdo:
Als je het zelf wel weet waarom los je het dan zelf niet op?
emo.gif

Ben jij nou dom?
Kan jij niet lezen ofzo!

Ik zeg, Dat ik dat zelf ook wel weet dat er geen gebruikersnaam/password bij zit!

Als je mysql kent, dan wist je dat het niet per se hoeft.

Omdat ik hem alleen de verbinding laat TESTEN?

-.-

Luukvdo

New member
Ik wil je best helpen, maar dan moet je iets aardiger doen. Als je mij dom noemt ga ik je niet serieus nemen.
Trouwens, ik ken MySQL wel. En ik weet dat je altijd een gebruikersnaam en password moet hebben om verbinding te kunnen maken

Lennard

Active member
@ Truebit: MySQL draait gewoon hoor, je moet op de goede manier verbinding maken, dus met username en password.

Bij je andere hosts werkt het misschien wel (wat me sterk lijkt, maargoed
clown.gif
), maar hier niet, simpelweg omdat dit veiliger is...

Truebit

New member
Luukvdo:
Ik wil je best helpen, maar dan moet je iets aardiger doen. Als je mij dom noemt ga ik je niet serieus nemen.
Trouwens, ik ken MySQL wel. En ik weet dat je altijd een gebruikersnaam en password moet hebben om verbinding te kunnen maken

Very well.
Ik heb het met username + pass geprobeerd,

Ik krijg nu de volgende error:
o_O, zelfde error!

Wat ik btw ook raar vind, als ik een status script op one2xs zet, zegt ie dat 80 bevoorbeeld open is

Wat ie ook zegt bij canyouseeme.org
Maar als je dan: Port 3306 doet.

zegt ie dat de poort gesloten is, maar bij canyouseeme.org niet ?

Met de mysql voorbeeld pagina:

Codeblok:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

[COLOR= #0000BB]<?php
$host[/COLOR][COLOR= #007700]=[/COLOR][COLOR= #DD0000]"localhost"[/COLOR][COLOR= #007700];[/COLOR]
[COLOR= #0000BB]$user[/COLOR][COLOR= #007700]=[/COLOR][COLOR= #DD0000]"USER"[/COLOR][COLOR= #007700];[/COLOR]
[COLOR= #0000BB]$password[/COLOR][COLOR= #007700]=[/COLOR][COLOR= #DD0000]"PASSWORD"[/COLOR][COLOR= #007700];[/COLOR]
mysql_connect[COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$host[/COLOR][COLOR= #007700],[/COLOR][COLOR= #0000BB]$user[/COLOR][COLOR= #007700],[/COLOR][COLOR= #0000BB]$password[/COLOR][COLOR= #007700]);[/COLOR]
[COLOR= #0000BB]$sql[/COLOR][COLOR= #007700]=[/COLOR][COLOR= #DD0000]"show status"[/COLOR][COLOR= #007700];[/COLOR]
[COLOR= #0000BB]$result[/COLOR] [COLOR= #007700]=[/COLOR] mysql_query[COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$sql[/COLOR][COLOR= #007700]);[/COLOR]
if [COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$result[/COLOR] [COLOR= #007700]==[/COLOR] [COLOR= #0000BB]0[/COLOR][COLOR= #007700])[/COLOR]
echo [COLOR= #DD0000]"<b>Error "[/COLOR] [COLOR= #007700].[/COLOR] mysql_errno[COLOR= #007700]() .[/COLOR] [COLOR= #DD0000]": "[/COLOR]
[COLOR= #007700].[/COLOR] mysql_error[COLOR= #007700]() .[/COLOR] [COLOR= #DD0000]"</b>"[/COLOR][COLOR= #007700];[/COLOR]
else
[COLOR= #007700]{[/COLOR]
echo [COLOR= #DD0000]"<b>Working!</b>"[/COLOR][COLOR= #007700];
}[/COLOR]
?>

Truebit

New member
Lennard:
@ Truebit: MySQL draait gewoon hoor, je moet op de goede manier verbinding maken, dus met username en password.

Bij je andere hosts werkt het misschien wel (wat me sterk lijkt, maargoed
clown.gif
), maar hier niet, simpelweg omdat dit veiliger is...

Deze host blokkeert de port 3306 van andere pcs?
Vanochtend werkte hij nog & heb niks veranderd?

IP: ghettohotel.8s.nl
Port: 3306

http://habbo-blad.tk/status.php?server=ghettohotel.8s.nl:3306

Bewijs dat het werkt:

Codeblok:

1

http://habbo-blad.tk/status.php?server=ghettohotel.8s.nl:80

(Staat aan!)

http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

IP: ghettohotel.8s.nl
Port: 3306

En probeer daar ook poort 80

Truebit

New member
Sjoerd:
Je moet in DirectAdmin het IP dat toegang moet krijgen tot die database toevoegen
wink.gif

-.-

Ik gebruik het juist andersom,
De domein verbind met mijn database op me IP!

Dus domein >>> Eigen PC!

Want met mysql van: one2xs.com
Valt ie elke keer uit ..

Luukvdo

New member
http://habbo-blad.tk/status.php?server=ghettohotel.8s.nl:3306:
Offline!

Lijkt er dus op dat er bij jou iets geblokkeerd word

Sjoerd

Active member
Truebit:

Sjoerd:
Je moet in DirectAdmin het IP dat toegang moet krijgen tot die database toevoegen
wink.gif

-.-

Ik gebruik het juist andersom,
De domein verbind met mijn database op me IP!

Dus domein >>> Eigen PC!

Want met mysql van: one2xs.com
Valt ie elke keer uit ..

Wat jij als oplossing gebruikt is een beetje onhandig voor als bijvoorbeeld je pc uit staat. Ik ben gewoon nog tevreden met one2xs database... maarja

Staat je 3306 port open dan?

Lennard

Active member
Ik snap dr werkelijk niks meer van...

Zolang je problemen hebt met MySQL en niet onze database gebruikt, dan hebben wij er toch helemaal niks mee te maken?
Je gebruikt jouw database, dat wordt niet geblokkeerd voor zover ik weet, dus dan moet het probleem wel bij jou liggen.

Truebit

New member
Sjoerd:

Truebit:
Ja, want als je bij die andere port checker doet, geeft ie hem aan als: Online!

Port 3306 is opened!

[Daarom zeg ik toch, http://habbo-blad.tk/status.php?server=ghettohotel.8s.nl:3306 STAAT OP DEZE HOSTING!
yummie.gif
]

Die geeft hem als offline aan, JUIST die!
Als port 80 open staat, wilt het niet zeggen dat port 3306 open staat..

VOOR DE LAATSTE KEER
frown.gif

KIJK VIA DE VOLGENDE STATUS CHECKER:

http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

VUL IN ALS IP:
GHETTOHOTEL.8S.NL

EN ALS POORT:
3306

En foila!
Port 3306 is open on ghettohotel.8s.nl.

Maar als je het op:
Deze hosting doet.