na edit naar oranje.

Jurre

New member
hallo,

misschien een goed idee. dat als iemand zijn bericht aanpast. en het plaatje is geen nieuwe reacties. dat hij dan weer oranje word.(dat er weer reacties zijn.)

Luukvdo

New member
Kan handig zijn maar als iemand zijn bericht aanpast vanwege een typo is het niet echt handig

Marjolein

Miss Marjolein
lijkt me niet echt handig nee, dan blijf je bezig
yummie.gif

Jurre

New member
Marjolein:
yummie.gif

maar dan had je dit gezeur om gigakliks ook niet gehad

Marjolein

Miss Marjolein
Jurre:

Marjolein:
yummie.gif

Noem jij dat gezeur? Als Lennard en Ruben alles moeten gaan aanpassen om wat er mis gaat tussen leden hier dan kunnen ze wel bezig blijven. Leden moeten zelf ook eens verantwoordelijkheid nemen en zelf een oplossing zoeken als er een misverstand is. Punt.

Sebas

Active member
Marjolein:

Jurre:

Marjolein:
yummie.gif

Noem jij dat gezeur? Als Lennard en Ruben alles moeten gaan aanpassen om wat er mis gaat tussen leden hier dan kunnen ze wel bezig blijven. Leden moeten zelf ook eens verantwoordelijkheid nemen en zelf een oplossing zoeken als er een misverstand is. Punt.

.

Mee eens, en vind het overbodig om zoiets er in te zetten. Je moet gewoon een beetje opletten of iemand zijn bericht edit.

Jurre

New member
tja. daar heb jij ook gelijk in. maar publitime vindt dat het niet eerlijk is tijdens het handelen.

Marjolein

Miss Marjolein
Jurre:
tja. daar heb jij ook gelijk in. maar publitime vindt dat het niet eerlijk is tijdens het handelen.
Daarom zijn er ook bied-dingen, als je zonder doet loop je het risico dat iemand edit en dat het bod dan over het hoofd ziet, maar om daar nou het systeem op aan te passen gaat mij te ver.

Publitime

New member
Jurre:

Tuurlijk vind je me niet eerlijk jij wilt de source van Gigakliks.nl en ik verkoop hem niet
smile.gif

Bovenaan