"Naam veranderen" kopen?

Sanderosz

New member
Is er geen mogelijkheid dat je moet betalen voor een nieuwe naam? Bijvoorbeeld dat je Poep123 heet, het wilt veranderen naar Schijt321 en dan dat er punt(en) worden afgeschreven.

Robbert

New member
Door een ticket aan te maken kun je je naam laten veranderen. De nieuwe naam moet dan wel op je echte naam lijken en gebeurt ook maar eenmalig per gebruiker
smile.gif

toevoeging op 27 augustus 2013, 21:56:08:
Op het moment dat je het kan kopen word het forum een wirwar aan verschillende (misschien dan wel onbestaande) namen, niet erg handig dus.

Sanderosz

New member
Maar als je bijv. 5 punten moet uitgeven aan een nieuwe naam neem ik aan dat je een serieuze doet.

Schilt ook weer tickets

Robbert

New member
Sanderosz (link):
Maar als je bijv. 5 punten moet uitgeven aan een nieuwe naam neem ik aan dat je een serieuze doet.

Schilt ook weer tickets

Maar het word er niet duidelijker op en dat weegt wat mij betreft zwaarder mee dan iemand die geen keus kan maken welke naam hij/zij op dit forum gebruikt.
En dan nog zie ik ook de reden niet om je naam meer dan één te veranderen als de voorwaarde toch al aanwezig is dat die op je echte naam moet lijken.

Luukvdo

New member
We hebben regels opgesteld voor de gebruikersnamen. Als je hem wil veranderen willen wij dat dus goed keuren

Je voorbeeld is overigens niet echt geweldig
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Wat luuk zegt. We willen eigenlijk alleen mensen een nieuwe naam geven die meer op hun echte naam lijkt, zodat die persoon professioneler op het forum kan zijn.

Iets als pchooligan staat toch een beetje raar als moderator in plaats van Luukvdo
Hetzelfde met mijn naam; Guildjuhh in plaats van Rik

Bovenaan