Namen idee.

Jiphunter

New member
Er zijn veel topics over wie de adverteerder is van een doe advertentie, dat is best iritant want daar is het forum niet voor. Dus ik heb het idee om achter de advertentie naam de naam van het lid neer te zetten of bijv

Naam van de advertentie: ----
Beloning per uitgevoerde actie: ---
Wat te doen om de beloning te krijgen: ------
advertentie eigenaar : en dan ze one2xs naam
Verdiende punten met deze advertentie 0 (0 kliks voltooid & goedgekeurd)
Jouw unieke link (voorbeeld) [?]
Geldig van 18-05-2009
Geldig tot 18-05-2010 (dus nog ± 12 maanden)
Gemiddelde tijd tot goedkeuring onbekend

Lennard

Active member
Nee, dan gaan mensen de adverteerder PMs sturen wanneer iets gekeurd wordt.
Als je een probleem hebt met een advertentie of adverteerder dan kun je een ticket aanmaken.
Als iedereen zelf de adverteerders gaat mailen dan hebben wij geen idee meer wie wat doet en welk probleem heeft.

Jiphunter

New member
Lennard:
Als je een probleem hebt met een advertentie of adverteerder dan kun je een ticket aanmaken.
Als iedereen zelf de adverteerders gaat mailen dan hebben wij geen idee meer wie wat doet en welk probleem heeft.

Dat is waar
biggrin.gif
p.s ij reageert snel xD

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Buiten dat zijn een aantal advertenties volgens mij ook buiten one2xs om (ookal lopen die via lennard) en is hiervoor ook nog het tickets waar je een vraag of opmerking voor een bepaalde adverteerder kan plaatsen
smile.gif

Lennard

Active member
Jep, dus als je problemen hebt kun je t beste gewoon een ticket aanmaken, dat is voor jullie als lid handiger, voor ons als beheerders en voor de adverteerder zelf.

Sjoerd

Active member
Lennard:
Ja, ik moet eigenlijk Engels leren.
emo.gif

Om de site engels te maken of voor je examen van morgen?
biggrin.gif

Wouter

New member
Sjoerd:

Lennard:
Ja, ik moet eigenlijk Engels leren.
emo.gif

Om de site engels te maken of voor je examen van morgen?
biggrin.gif

One2xs in het Engels. En dan Lennard en Ruben allemaal woordenboeken mogen kopen om de meeste woorden te verstaan
schater.gif

Corbin

New member
Jiphunter:
Tog hebben er aardig wat op Ja super goed idee gestemt maar ik begrijp dat het niet komt
biggrin.gif

Daar zijn toch denk ik veel adverteerders niet mee eens(zoals ik ook) omdat van mij niet hoeft dat iedereen mij gaat pmen om onnodige dingen te vragen. Ik zeg bij het afkeuren wel dat ik het ben voor degene die het adv. forum niet lezen. Want daar kun je gewoon vragen stellen. Maar aub niet via pm!!

Jurgen

Active member
Alleen als je zelf mag kiezen of je naam wordt geshowd. Sommigen willen anoniem blijven.
emo.gif

Joeri

Active member
Ik had op voor gestemd totdat ik de reacties zag.. toen bedacht ik dat het toch niet zo goed was..

Sjoerd

Active member
Remcoboy:
Ik wil niet dat het zo gaat.
heb ik perdag 300 pm (waarom afgekeurt/waarom dit waarom dat...)

nah, zal wel iets minder dan 300 zijn
emo.gif

Jurgen

Active member
Sjoerd:

Remcoboy:
Ik wil niet dat het zo gaat.
heb ik perdag 300 pm (waarom afgekeurt/waarom dit waarom dat...)

nah, zal wel iets minder dan 300 zijn
emo.gif

299
emo.gif

Lennard

Active member

Bovenaan