namen veranderen!

Jesse

New member
Is het een idee dat iedereen zijn eigen naam kan veranderen zelf? ik wel afentoe wel weer iets anders hoor
smile.gif
er komen hier steeds meer habbo figuurtjes * gaap *.

dus ik dacht
smile.gif
misschien kan iedereen zijn naam zelf veranderen?
Het gevolg hier van is heel misschien wel dat mensen niet weten wie je bent dit kun je oplossen door iets te maken dat alle namen die je ooit hebt gebruikt op je profiel zichtbaar komen.

Lennard

Active member
Ik stem tegen, dan krijg je mensen die zowat elke week hun naam veranderen...

Als je hem zo graag wilt veranderen maak je maar een ticket aan.
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik ben voor, op voorwaarde dat het maar 1x per jaar mag. Is op een ander forum ook, en werkt erg handig & goed
smile.gif

Robbert

New member
ik stem tegen, gewoon, waarom zou je het per sé willen, en als je het wilt doen lennard en ruben dat wel even voor je als je het vriendelijk vraagt en niet om de week wilt.
om daar nou een aparte pagina voor te maken vind ik wat overdreven.

Funaction

New member
Het kan wel goed zijn, maar je kan er anders een script van maken : als ze 1x hun naam hebben gewijzigd dat het vak dat verdwijnd. ( en mss na een jaar terugkomt of nooit terugkomt)

Sebas

Active member
Habbospeed:
Maar ik kan zoveel namen verzinnen
yummie.gif
die ik allemaal wel eens zou willen hebben!

daardoor wordt het een onoverzichtelijke boel hier.

Lennard

Active member
Ja, als je een goede reden hebt kun je via ticket een naamwijziging aanvragen, anders krijg je dingen van "oh, ben jij dat?".

Admir

New member
Lennard:
Ja, als je een goede reden hebt kun je via ticket een naamwijziging aanvragen, anders krijg je dingen van "oh, ben jij dat?".

Idd, ben het met lennard eens.
en volgens mij gaat het scammen dan ook zo stuk makkelijker

Sjoerd

Active member
Ik stem voor,
mijn idee:
Je moet 10 jaar lid zijn voordat je je naam mag veranderen,
als je dat niet hebt, heb je gewoon pech
biggrin.gif

Wouter

New member
Admir:

Lennard:

Idd, ben het met lennard eens.
en volgens mij gaat het scammen dan ook zo stuk makkelijker

de ene dag ben je Jos en scam je iedereen.
de volgende dag verander je je naam naar Jan en je hebt veeeel puntjes en niemand die weet dat jij het bent
schater.gif

Wouter

New member
Jurrie:
@Sjoerd, je hebt toch zelf ook je naam laten veranderen van Sjoerrrd naar Sjoerd?
emo.gif

was het niet van Sjerdo naar Sjoerd ?

Bovenaan