Nameservers

Webgate

New member
Hoelang duurt het voordat de nameservers een update krijgen heb hem gisteren rond 6uur geregistreerd?

Groetjes

Luukvdo

New member
Volgens mij staan jouw nameservers verkeerd. Je hebt nu ns1.jouwdomeinnaam.nl en ns2.jouwdomeinnaam.nl maar dat gaat niet werken. Je hebt andere nodig

Marjolein

Miss Marjolein
Je moet je domein aan je host koppelen (toevoegen aan je direct admin) en dan de nameservers van de host (in jouw geval ns3.one2xs.com en ns4.one2xs.com) erop zetten.

Webgate

New member
Ik heb een reseller van servefx niet van deze host zijn de nameservers
wink.gif

Freestyle

New member
Dan moet je even de nameservers aanmaken in de reseller (dacht ik)
en anders moet je even die nameservers bekijken
wink.gif

Lennard

Active member
Dat zul je bij je hostprovider moeten navragen, zolang je nameservers niet kloppen zal je domein ook niet werken.

Webgate

New member
Lennard (link):
Dat zul je bij je hostprovider moeten navragen, zolang je nameservers niet kloppen zal je domein ook niet werken.

Ze kloppen toch heb de nameservers ingevuld bij one2xs die bij directadmin staan?
confused.gif

Webgate

New member
Webgate (link):

Lennard (link):

Ze kloppen toch heb de nameservers ingevuld bij one2xs die bij directadmin staan?
confused.gif

die ns1.shline.nl en ns2 heb ik ingevuld...

Lennard

Active member
Dat DirectAdminscherm van die screenshot hierboven krijg je ook als je de domeinnaam niet in DA hebt gezet.

@ TS: Je kunt het beste de domeinnaam via een DNS record laten doorsturen, dat werkt makkelijker dan nameservers maken.

Webgate

New member
Lennard (link):
Dat DirectAdminscherm van die screenshot hierboven krijg je ook als je de domeinnaam niet in DA hebt gezet.

@ TS: Je kunt het beste de domeinnaam via een DNS record laten doorsturen, dat werkt makkelijker dan nameservers maken.

En hoe doe ik dat kan het nog steeds niet gebruiken namelijk

Lennard

Active member
Ja zoals gezegd: je moet dat bij je hoster navragen, de nameservers maak je namelijk op je host aan. Wij hebben daar geen controle over dus daar kan ik weinig over zeggen.

Als je hem via een DNS record wil laten doorsturen moet je even een ticket maken, dan maken we dat in orde voor je.

Bovenaan