Nathan warnen / bannen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ga niet voor jullie weg..?Dat jullie mij weg willen hebben en van alles zoeken om mij kapot te maken
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik hoef je helemaal niet weg te hebben hoor, dat heb ik nergens gezegd.

Caner

Held
Nathan:
Nee, ga niet voor jullie weg..?Dat jullie mij weg willen hebben en van alles zoeken om mij kapot te maken
emo.gif

Omdat veel mensen met je oneens is betekent niet dat je gelijk stoer moet doen.

Nathan:
Ik wacht todat mijn hosting verloopt (3). Dan ben ik weg hoor.

Nathan:
emo.gif

emo.gif

Caner

Held
Luukvdo:

Nathan:

Nathan:
emo.gif

emo.gif

Haha, 0wned.

Luukvdo:

Nathan:

Nathan:
emo.gif

emo.gif

Er staat toch duidelijk ik we ga als mijn webhosting verloopt. Dan ga ik weg omdat ik hier niks te zoeken heb en niet omdat jullie mijn soort van wegpesten..

emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
!!!

Max:

Nathan:
emo.gif

Dat slaat dus nergens op, als je je ermee wilt bemoeien doe het dan goed
confused.gif

Caner

Held
Nathan:

Max:

Nathan:
emo.gif

Dat slaat dus nergens op, als je je ermee wilt bemoeien doe het dan goed
confused.gif

Ik bemoei nergens mee, ik geef je een tip.

Oke, hier gaat slotje op voordat het uit de hand loopt.

Lennard/Ruben zullen we gaan bepalen of Nathan verbannen zal worden of wat er met hem gebeurd.

Nathan:
Lennard dus je warnt me omdat hij het zegt
Nee, ik had je al gewarnd en zag daarna pas het topic.
Jouw warn is 24 seconden gedaan nadat dit topic gemaakt was. Ik zou dus in 24 seconden dit bericht hebben moeten lezen, moeten checken of het echt zo was, je account moeten opzoeken en je warnen?

Ik heb het 2x van jou gezien, en die 2x vond ik genoeg om je er een warn voor te geven, heeft verder helemaal niks met Rik te maken.

Net wat Rik zegt; er is een aantal keer gevraagd of je wilde stoppen, en als je daarna nog vrolijk door blijft gaan dan vraag je er gewoon om hoor.

Nathan:
LAAT ZE DAN GVD EERST DIE CHATLOGS BEKIJKEN
Ik heb eerst die chatlogs gelezen, ik warn heus niet zomaar omdat iemand dat zegt, als je dat soms van me denkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan