Negeer functie

Robindh

Active member
Bij deze een suggestie voor de mensen die je irriteren en de bloed onder je nagels vandaan halen een negeerfunctie.

Heel simpel idee, je klikt om het knopje negeren en kan geen PMs ontvangen en sturen. Berichten van hem lezen enzovoort.

Zodat je geen last van hem krijgt.

Voordat we reacties krijgen ja zoiets is al 100x gezegt en afgekeurd. Het gaat hier om een volledig persoon blokkeren.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is op zich wel een goed idee. Maar implementatie is lastiger.
Want als je met berichten lezen -> forum bedoeld dan krijg je een hoop gaten in het forum, en dan ga je dingen wellicht onnodig herhalen.

Lennard

Active member
Als mensen je irriteren en het bloed onder je nagels vandaan halen dan kan dat aan 2 factoren liggen:
1. aan de afzender
2. aan de ontvanger

Als het aan de afzender ligt dan kun je het reporten en dan fixen wij dat, en als het aan de ontvanger ligt dan moet je er zelf maar mee leren omgaan dat niet alles in het leven even voorspoedig gaat, en moet je de afzender maar gewoon negeren. Dat hoeft maar een paar keer, want als hij door blijft gaan met berichten sturen dan kun je die gewoon reporten.

Lijkt me helemaal niet zo moeilijk, dus waarom dat ingebouwd zou moeten worden snap ik niet.

Bovendien krijg je een gatenkaas zoals Rik zegt, dus voor het forum is het sowieso niks.

Antonn

New member
Je kan hem ook zelf negeren toch? Een systeem lijkt pe onnodig hiervoor. Dan tellen bovenstaande nadelen ook nog eens mij

Marjolein

Miss Marjolein
Als iemand het bloed onder je nagels vandaan haalt dan zul je het er zelf wel naar gemaakt hebben... ik vind het maar een kinderachtig gedoe om een negeerknop in te stellen. Leer er mee omgaan, kun je alvast oefenen voor later want als je volwassen ben en je collega haalt het bloed onder je nagels vandaan dan kun je ook geen negeerknopje erop zetten. Negeer het zelf gewoon!

Mikeschippers

New member
Ik denk toch wel dat je met deze functie een groot deel van de gezelligheid terug kunt krijgen. Vaak sturen personen je veel haat berichten of word je moe van de personen die enkel maar negatieve berichten plaatsen op het forum. Ik vind het een goed idee. Want, ook al geeft een moderator een waarschuwing aan de persoon, dat weerhoudt sommige er niet van om als nog een bericht te sturen naar die persoon. Je had afgelopen keer ook een ruzie tussen Sander en een stel anderen, daar kan dit ook van pas komen. Je klikt op Negeer en dan zie je (bijvoorbeeld) een leeg bericht van die persoon als hij/zij iets heeft geplaatst. Zo krijg je niet perse lege plekken op het forum.

Lennard

Active member
Je kunt toch gewoon die PMs verwijderen zonder te lezen?
confused.gif

En als hij dan toch door blijft gaan dan report je ze en warnen we eventueel.

Mikeschippers

New member
Lennard (link):
confused.gif

Maar het kan ook weer problemen veroorzaken, want men zal dan weer plaatsen op het forum Ja, die stink hond stuurt steeds PMs, enzovoort.

Sebastiaanh

New member
Priveberichten block zal wel handig zijn
emo.gif

Die Jordymen stuurt mij namelijk vaak een pb met:
"eey man kan je me helpu met mn site ik moet em fixu"
emo.gif

Mikeschippers

New member
Lennard (link):
confused.gif

Sebastiaanh (link):
emo.gif

emo.gif

Kijk, dit bedoel ik dus.

Lennard

Active member
Mikeschippers (link):

Lennard (link):
confused.gif

Sebastiaanh (link):
emo.gif

emo.gif

Kijk, dit bedoel ik dus.

En daar is dan toch de report-functie voor?

Die Jordymen heeft inderdaad spam-pbs gestuurd en daar heeft hij ook een warn voor gekregen; als iedereen hem blokkeert zonder het te reporten dan kunnen wij hem nooit straffen voor wat hij doet en dan blijft hij mensen lastigvallen.

Mikeschippers

New member
Lennard (link):

Mikeschippers (link):

Lennard (link):
confused.gif

Sebastiaanh (link):
emo.gif

emo.gif

Kijk, dit bedoel ik dus.

En daar is dan toch de report-functie voor?

Die Jordymen heeft inderdaad spam-pbs gestuurd en daar heeft hij ook een warn voor gekregen; als iedereen hem blokkeert zonder het te reporten dan kunnen wij hem nooit straffen voor wat hij doet en dan blijft hij mensen lastigvallen.

Maar, soms is wat die persoon doet niet altijd een waarschuwing waard. Dan kun je die persoon blokkeren. Daarnaast, zal een oplichter dan iemand kunnen blokkeren zonder de dienst/product of punten te versturen.

Lennard

Active member
Maar ik kan geen reden bedenken waarom je iemand wil blokkeren als die persoon niks fout doet en jou niet lastigvalt...

Mikeschippers

New member
Lennard (link):
Maar ik kan geen reden bedenken waarom je iemand wil blokkeren als die persoon niks fout doet en jou niet lastigvalt...

Wel lastig valt bedoel ik dan hé.

Ricaaa

New member
Ik vind het persoonlijk een top idee. Waarom zou je continu een mod moeten lastig vallen? Een simpele klik op de negeer knop zou dat moeten oplossen.

Ik wil niet beledigend overkomen of zo, maar het lijkt vaak alsof de staff dit niet serieus aanpakken. Ik ben al blij dat Rik strenger is geworden (ben ik op de harde manier achter gekomen
yummie.gif
). Nu de rest nog.

Bovenaan