niet meer in veiling kunnen bieden.

Jurre

New member
hallo,

mijn idee is dat je niet meer punten kan bieden dan je werkelijk hebt.

Voorbeeld:
http://www.one2xs.com/threads/7590#110623
Plaats maar is een bod van 8000 punten.

Nieuw idee.
Als jij 10 punten bied en jij hebt het niet. komt er een geel bolletje te staan.
Als jij 10 punten bied en jij hebt 10 punten of meer. dan kom er een groen bolletje te staan

Voor: 11
Tegen: 3

MVG jurre

J

Jurre

Guest
Is wel handig, want ik vraag me ook vaak af of die gene het kan betalen.

Lennard

Active member
Sommige mensen kopen de punten pas als ze 100% zeker weten dat ze het product ook echt krijgen.

Stel jij biedt een layout aan, en ik wil hem hebben voor 10 punten terwijl ik er maar 5 heb.
Ik ben bereid 5 punten met paypal te kopen, maar wil dat natuurlijk alleen doen als ik ook echt gewonnen heb, anders zit ik zo met 10 punten waar ik niks mee kan, omdat die layout toch voor iemand anders is.
Om die reden kun je dus meer bieden dan je hebt.

Jurre

New member
ok, zo heb ik het nog niet gezien.
misschien dan een geel en een groen bolletje er achter.
als hij genoeg punten heeft het groene bolletje.
als hij niet genoeg punten heeft het gele bolletje

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Zoiets zou opzich wel geinig zijn ja
emo.gif

Maar denk dat het iets lastiger is om (goed) te realiseren.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee, maar ik bedoel qua preformance, omdat je elke keer opnieuw moet kijken of de gebruiker genoeg punten heeft.

V

Verwijderd lid 399

Guest
is wel handig dat je weet die heeft genoeg punten en die heeft niet (nog) genoeg

en dan 0.00 punten een rood bolletje?

Jurre

New member
ik neem an dat zijn bod wat hij heeft geplaatst ook in een database staat.
sommige mensen hier hebben toch ook punten saldo aan staan. onder hun avatar.
dus ik denk dat je er niet echt snelheid aan verliest.

Lennard

Active member
Rik:
Nee, maar ik bedoel qua preformance, omdat je elke keer opnieuw moet kijken of de gebruiker genoeg punten heeft.
Oh dat komt wel goed.

Michiel

New member
Ik vind het een nuteloos idee, want dan ga je mensen niet meer vertrouwen die hebben geboden op jou producten.

V

Verwijderd lid 399

Guest
ik vind juist handig want dan weet ik dat diegene de punten NOG niet heefd

Marjolein

Miss Marjolein
Tegen.
reden: Het is net zoiets als dat ik eerst moet aantonen of ik geld bij me heb voordat ik een winkel in mag komen om iets te kopen. Sommige mensen willen hun puntentotaal nou eenmaal prive houden om wat voor reden dan ook en als diegene dus ergens op wil bieden en er komt een rood bolletje of iets dergelijks valt daar toch op uit af te leiden hoeveel punten diegene heeft.

Het is een kwestie van vertrouwen of diegene ook genoeg punten heeft om er op te bieden, net zoals je moet vertrouwen of je ook echt je punten krijgt ookal heeft iemand genoeg saldo.

Remcoboy

New member
Marjolein:
Tegen.
reden: Het is net zoiets als dat ik eerst moet aantonen of ik geld bij me heb voordat ik een winkel in mag komen om iets te kopen. Sommige mensen willen hun puntentotaal nou eenmaal prive houden om wat voor reden dan ook en als diegene dus ergens op wil bieden en er komt een rood bolletje of iets dergelijks valt daar toch op uit af te leiden hoeveel punten diegene heeft.

Het is een kwestie van vertrouwen of diegene ook genoeg punten heeft om er op te bieden, net zoals je moet vertrouwen of je ook echt je punten krijgt ookal heeft iemand genoeg saldo.

meeeens

Bovenaan