Hoi Ik ging naar one2xs.com en toen kreeg ik dit Ik denk dat het niet hoord....
Tendmex Niet meer dan een stokmannetje. 6 jul 2011 #2 Hoi Ik ging naar one2xs.com en toen kreeg ik dit Ik denk dat het niet hoord....
August Test 6 jul 2011 #4 Ja dat is de nieuwe layout van one2xs, mooi he! Klik om de spoiler te openen leeg je cache en verwijder je cookies.
Ja dat is de nieuwe layout van one2xs, mooi he! Klik om de spoiler te openen leeg je cache en verwijder je cookies.
Tendmex Niet meer dan een stokmannetje. 6 jul 2011 #5 Grapjas ;P Maar this wel een bug Cookies verwijderen heeft geen nut ik relode de site toen had ik het wel weer goed Maar! heb het vaker....
Grapjas ;P Maar this wel een bug Cookies verwijderen heeft geen nut ik relode de site toen had ik het wel weer goed Maar! heb het vaker....
August Test 6 jul 2011 #6 Ik heb het 1x gehad op de computer van mijn ouders, maar die hebben internet explorer, dus ik neem het one2xs niet kwalijk
Ik heb het 1x gehad op de computer van mijn ouders, maar die hebben internet explorer, dus ik neem het one2xs niet kwalijk
Tendmex Niet meer dan een stokmannetje. 6 jul 2011 #7 Tja maar ik denk this wel een bug En btw heb geen internet explorer xD
A Azdin New member 6 jul 2011 #8 Hier zijn ook tientallen topics over gemaakt.. Gewoon 20x F5en, als het dan niet weg is mag je een topic maken.
Hier zijn ook tientallen topics over gemaakt.. Gewoon 20x F5en, als het dan niet weg is mag je een topic maken.
Luukvdo New member 6 jul 2011 #9 Als het na een refresh weg is, is het geen bug. Zoals Azdinnn al zegt: dit kan wel eens gebeuren, gewoon een aantal keer op F5 drukken
Als het na een refresh weg is, is het geen bug. Zoals Azdinnn al zegt: dit kan wel eens gebeuren, gewoon een aantal keer op F5 drukken