Nieuwe regel? Eigenhandig gokken verbieden?

Jorisvankuijk

New member
Lennard en/of Ruben? Ik zou eens willen weten wat jullie ervan vinden
smile.gif
.

Sebas

Active member
Ik ben het er mee eens, maar daar in tegen vind ik dat je dan niet nu per direct alles moet verbieden doe dan op 1 moment bijvoorbeeld volgende week dat alle eigenhandige gok spellen er af worden gehaad ( Gesloten ).

En aanvragen heeft geen zin want dan krijg je gezeur die mag wel en die niet

Jurgen

Active member
Mee eens, en al zou het door mogen gaan, is het fijn om het in Offtopic ofzo te doen en niet in aanbiedingen omdat je anders alleen maar spelletjes daar ziet i.p.v. aanbiedingen om te handelen..
emo.gif

Jorisvankuijk

New member
Jurrie:
Mee eens, en al zou het door mogen gaan, is het fijn om het in Offtopic ofzo te doen en niet in aanbiedingen omdat je anders alleen maar spelletjes daar ziet i.p.v. aanbiedingen om te handelen..
emo.gif

Ja, inderdaad. Of er word een apart subforum voor gemaakt
smile.gif
.

Shahiem

Active member
Calvin:
Ik word gek van habbofreaky, spamt alles in no-time vol!

Dan moet je dat tegen hem zeggen , want als je nu dit hier schrijft.
Dat helpt niet echt hé
confused.gif

Jorisvankuijk

New member
Lennard:
Je kunt toch ook gewoon die gok-topics negeren, of heb ik wat gemist in de tijd dat ik weg was?
hypocrite.gif

Je kunt ze gaan negeren, maar ik zie ze alsnog staan hoor. En ik vind zoiezo al dat de regel gemaakt moet worden dat dit niet in aanbiedingen moet.

Jorisvankuijk

New member
Timievz:
Deze telt tog niet mee he
sadley.gif
http://www.one2xs.com/threads/4833?
Ik vind het in principe hetzelfde, maar ik heb er geen moeite mee als ze in offtopic staan, mijn probleem is igg dat ze in het aanbiedingen forum staan, en dat is niet bedoelt voor die spelletjes. Ik handel liever serieus in het aanbiedingen forum.

Vince

New member
Dan zal ik ook maar even reageren, volgens mij was ik hier idd als eerste mee begonnen. Toen kwam Habbofreaky die ineens meer dan 20 topics opende, en niet alleen van deze spellen maar hij verkocht ook gratis sites voor punten. Daar klopte dus sowieso weinig van. Met raad het geluid word totaal geen winst gemaakt door mij, dat kan ook bijna niet anders. Nu word er trouwens even weinig geraden bij het geluid, maar ik zal weer hints gaan geven zodra ik meer Dutchleaders heb. Want ik wil het geluid graag door laten lopen tot zeker 50.000 dls
wink.gif

Het is aan Lennard om te beslissen wat hij ermee wil, topics gewoon negeren als je er geen zin in hebt en volgens mij is Habbofreaky ondertussen opgehouden?

Jorisvankuijk

New member
Vince:
Dan zal ik ook maar even reageren, volgens mij was ik hier idd als eerste mee begonnen. Toen kwam Habbofreaky die ineens meer dan 20 topics opende, en niet alleen van deze spellen maar hij verkocht ook gratis sites voor punten. Daar klopte dus sowieso weinig van. Met raad het geluid word totaal geen winst gemaakt door mij, dat kan ook bijna niet anders. Nu word er trouwens even weinig geraden bij het geluid, maar ik zal weer hints gaan geven zodra ik meer Dutchleaders heb. Want ik wil het geluid graag door laten lopen tot zeker 50.000 dls
wink.gif

Het is aan Lennard om te beslissen wat hij ermee wil, topics gewoon negeren als je er geen zin in hebt en volgens mij is Habbofreaky ondertussen opgehouden?

1 keer was ook wel leuk, maar toen gingen anderen (habbfreaky) jou nadoen. En toen werd het wel irritant.

Bovenaan