Nieuwe verkoop regel * Tip

Goldspray

New member
Hey,
Ik word er persoonlijk gek van de meubel habbo/runescape account verkoop.
Dit spamt de hele aanbieding forum vol.
kan dit niet een regel worden ofzo dat het niet mag?
Ik denk persoonlijk niet dat het kan maar.

Ik vraag mensen om mij te steunen.
Voor mensen die het ook irritant vinden om de forum vol te hebben met Habbo/Runescape accounts of meubels die worden verkoopt!

V

Verwijderd lid 399

Guest
Het is gewoon om te verkopen
en het mag van mij blijven

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja, meubels die verkoopt worden zijn heel erg!!one111!

Nee, ik vind het niet erg als er habbo / runescape dingen verkocht worden, ze bieden gewoon iets aan.

Sander

New member
mischien kunnen ze wel een aparte forum afdeling maken voor verkopen en vragen naar habbo meubels!

Marjolein

Miss Marjolein
Sander:
mischien kunnen ze wel een aparte forum afdeling maken voor verkopen en vragen naar habbo meubels!
dit is al verschillende keren als suggestie aangedragen maar is al die keren ook afgekeurd. Als we voor habbo een apart forum maken, moeten we dat straks ook voor dutchleaders, wallies, paypal, layouts enz enz enz...daar kunnen we echt niet aan beginnen. Gebruikers hier kunnen aanbieden wat ze willen en we houden alles liever centraal in 1 forum
smile.gif

Joeri

Active member
Ik vind die habbo dingen ook irritant maar wat wil je eraan doen?
ze doen niks tegen de regels ofzo.

Boude

New member
Mensen moet toch op een manier aan punten kopen! Als runescape en habbo afwiesen geschaft dan gaat heel handel one2xs voor een groot deel dicht. Dan is er geen omloop meer!

Joeri

Active member
Mischien weet ik wel iets.

Je kan van topic aangeven met een balkje omlaag wat het is

Habbo
Dutchleader
Paypal
Layout
Overig

Dan komt er automatisch [habbo] oid voor
En dan kan je in je profiel aanvinken ik wil ... niet zien in het aanbiedingen topic

Bovenaan