Nieuwsbrief 9

Lennard

Active member
one2xs - Reorganisatie, gameservers & mooie actie!

Beste leden,

Er zijn weer zon 3 maanden voorbij sinds de vorige nieuwsbrief, dus is werd het weer eens tijd voor de volgende, met deze keer aardig wat onderwerpen.

Reorganisatie
Sinds begin dit jaar is de crew wat veranderd.
De taakverdeling zoals hij nu is:
Beheer en support: Ruben, Lennard
Moderators: Marjolein, Rik, Sebas
Zoals je ziet doen we de support nu weer met zn tweeën. De reden hiervoor is dat het grootste gedeelte van het systeem wordt geautomatiseerd, waardoor de werkdruk qua support lager wordt. Voorheen hielp Sebas ons bij het beantwoorden en verwerken van de support, maar door de vele veranderingen is dit niet meer nodig. We willen hem bedanken voor zijn hulp.
Een andere verandering is dat Marjolein en Rik ons sinds begin dit jaar helpen met het schoon en netjes houden van het forum. We zijn blij dat ze hebben aangegeven ons te willen helpen, en wensen hen veel succes.
Merlin had jammer genoeg te weinig zijd om zijn positie goed te kunnen vervullen, en is om die reden geen moderator meer. We willen hem nogmaals enorm bedanken voor zijn bijdrage aan one2xs, zowel voor als achter de schermen.
smile.gif

Gameservers
Sinds een paar maanden bieden we op one2xs bij wijze van test ook gamehosting aan. Op dit moment is het alleen nog mogelijk om een SA-MP en een Call of Duty 4 (Modern Warfare) server te krijgen, maar als er interesse is voor andere spellen dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wie weet valt er wat te regelen.
Er is geen systeem voor het bestellen van gameservers; bestellen moet je via ticket doen. De gameserver kost je 1 punt, en je krijgt de garantie dat je hem minimaal 3 weken hebt. Op dit moment draaien de langste gameservers al bijna 3 maanden, dus die 3 weken is echt minimaal.
Waarom dan die 3 weken? Simpelweg omdat we niet weten tot wanneer de test duurt. Het doel is dat we na de test weten hoeveel gameservers we kunnen hosten, hoe snel ze vol zitten, wanneer ze het meest worden gebruikt, enzovoort.

VPSen
Na een paar maanden stampvol gezeten te hebben, is er nu weer een beetje ruimte voor wat nieuwe VPSen. Klik hier om het volledige VPS aanbod te bekijken.
Mocht je een VPS willen met andere specificaties, neem dan contact met ons op; meestal valt er wel wat te regelen.

Kleine dingetjes
En nog wat kleine dingetjes. Als je wat aanbiedt in het forum, is het voortaan verplicht om er een voorbeeldje of demo bij te zetten, als dat kan. Das wel zo handig voor degenen die er op (willen) bieden. Ook zie je onderaan het forum wie er op die dag jarig is. En dan nog wat… als je een post op het forum ziet die niet door de beugel kan, report hem dan gewoon. Ga alsjeblieft niet reageren, want daarmee maak je het alleen maar erger, en bezorg je de moderators een hoop extra werk.

Help! Gehackt?!
Er komen zo af en toe wat verhalen binnen van leden die zeggen dat ze gehackt zijn. We kunnen hier echter weinig aan doen, dus let goed op waar je je wachtwoord invult! Het is het beste als je een wachtwoord bedenkt die je alleen op one2xs gebruikt, dus verder nergens anders. Log ook niet in via proxies, en vergeet op school niet uit te loggen als je klaar bent.
We geven geen punten terug als je gehackt bent, het is immers voor ons niet te controleren of het echt zo is. Het komt best vaak voor dat iemand veel punten met BlackJack verliest en later contact met ons opneemt om te zeggen dat hij gehackt is en zijn punten terug wil.
Vroeger deden we dat nog wel eens, maar nu is gebleken dat sommige mensen er misbruik van maakten, zijn we daar ook mee gestopt.

Feedbacksysteem
Omdat er ontzettend veel geruzie ontstond vanwege het feedbacksysteem, hebben we het systeem weggehaald. Je kunt sinds een paar weken geen feedback meer geven als je met iemand gehandeld hebt. Misschien dat het later weer terugkomt, maar voorlopig niet.

Domeinen verlengen binnen 45 ipv 30 dagen
Sinds 2 maanden is het verplicht om je domeinnamen 45 dagen (anderhalve maand) van tevoren te verlengen. Voorheen was dat 30 dagen, maar het bedrijf waar wij de domeinnamen registreren wil 30 dagen voor de verloopdatum weten of een domeinnaam verloopt of verlengd moet worden. Om ons systeem wat ruimte te geven, hebben we de limiet omhoog geschroefd naar 45 dagen.

ACTIE!
Last, but not least… in maart zijn de .eu domeinnamen 2,99 punten! Het is nog niet bekend tot wanneer de actie loopt, dus wees op tijd. Wacht nog even met bestellen tot de prijs in het systeem is aangepast.
(de kleine lettertjes: de actie loopt vanaf het moment dat de prijs in het systeem is aangepast; de actie is niet van toepassing op verleningen of verhuizingen, enkel op nieuwe registraties; de actie geldt voor maximaal 50 domeinen per lid; de actieprijs geldt enkel voor het eerste jaar; het aantal domeinen wat via deze actie geregistreerd kan worden is beperkt, dus wees op tijd; de actie loopt tot het moment dat de maand maart 2010 voorbij is, of tot de limiet bereikt is; one2xs houdt zich het recht voor bepaalde bestellingen van domeinen te annuleren als de actie voorbij is maar dit nog niet is gemeld op de website van one2xs)

Dat was hem dan weer. Bedankt voor jullie aandacht, en succes met het sparen!

Robbert

New member
Aah, ben ik net te laat, ik ben namenlijk 5 minuten geleden gehackt
shutup.gif
schater.gif

@Rik, lang maar alleemaal oude info, behalve de actie.

Sjoerd

Active member
Net ook al gelezen in me mailbox
biggrin.gif

Lennard las gewoon wat ik tegen hem stuurde paar dagen geleden
redface.gif

Lennard

Active member
Sjoerd:
redface.gif

shiny.gif
mooi toch
emo.gif

Verlengen voor die prijs gaat helaas niet.

Sjoerd

Active member
Lennard:

Sjoerd:
redface.gif

shiny.gif
mooi toch
emo.gif

Verlengen voor die prijs gaat helaas niet.

ik heb toch niet zon domein
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Max:
Leuke nieuwsbrief deze keer
smile.gif

de vorige 8 waren ook leuk hoor
yummie.gif

Nice Job Lennard, heb je weer goed in elkaar geflansd
wink.gif

Jurgen

Active member
Shit! Je mag maar 50 domeinnamen per lid..
cry.gif

Leuke nieuwsbrief. Ik wist niet eens dat Sebas nog mod was..
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jurrie:
Shit! Je mag maar 50 domeinnamen per lid..
cry.gif

Leuke nieuwsbrief. Ik wist niet eens dat Sebas nog mod was..
emo.gif

Sebas blijft redelijk op de achtergrond. Maar doet zijn werk nog steeds hoor
yummie.gif

Bovenaan