nieuwsbrief

Tom

Active member
Is het niet een idee om bij elke nieuwsbrief(niet dat het er veel zijn) een vergoeding van bijvoorbeeld 0,01 punten te geven voor het lezen.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Waarom zou je er een vergoeding voor moeten krijgen?

Ik heb dus voor NEE gestemd

Ruben

New member
Nee sorry, ik kan hier heel kort over zijn, nutteloos idee. Toch bedankt voor het meedenken
emo.gif

Sjoerd

Active member
Of je doet een doe-advertentie als je de nieuwsbrief gelezen hebt, en je hebt minstens 10x die 0,01

Jurgen

Active member
Waarvoor? Ik lees de nieuwsbrief voor mijn plezier. Het is niet zo dat er hele belangrijke dingen in staan, dus waarvoor moet je beloond worden daarvoor?
smile.gif

Shahiem

Active member
Tom:
Is het niet een idee om bij elke nieuwsbrief(niet dat het er veel zijn) een vergoeding van bijvoorbeeld 0,01 punten te geven voor het lezen.

Het is(of was) al Kredietcrisis , en jij maakt het nog erger
emo.gif
(Grappjuhh)

Michiel

New member
Jurrie:
Waarvoor? Ik lees de nieuwsbrief voor mijn plezier. Het is niet zo dat er hele belangrijke dingen in staan, dus waarvoor moet je beloond worden daarvoor?
smile.gif

Er zitten toch wel dingen in die nuttig zijn. Ik lees hem voor mezelf niet omdat hij vol met reclame zit(dat is het idee achter de betaalde mails toch?)

@TS: Je hoeft hem niet te lezen!!!

R

Remcoboy

Guest
Waarom zou je een vergoeding moeten hebben?
Je leest het voor je eigen bestwil, het is geen site met betaalde mails,

Edit:
Anders word er 55,48 one2xs per nieuwsbrief uitgegeven
(gerekent op: 0.01x5548)

Remcoboy

New member
Nee, of er moet een sponsorroteratie komen dat een adverteerder nieuwsbriefkliks kan komen en deze dan in de roteratie komen.

Bovenaan