No Spam / reCAPTCHA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorrick

Active member
Procentjes helpen ook tegen spammers, en wat inderdaad al genoemd werd. Mensen hebben vaak geen zin om dit in te voeren.

Shredder

New member
Mensen die spammen begrijpen het niet snel , dus als je ze Percentages gaat geven worden ze nog Agressiever en gaan ze gewoon door met spammen

Yorrick

Active member
Shredder (link):
Mensen die spammen begrijpen het niet snel , dus als je ze Percentages gaat geven worden ze nog Agressiever en gaan ze gewoon door met spammen

Nou als ze de heletijd spammen, en dan al een waarschuwing hebben gehad, dan vind ik procentjes wel redenlijk

Shredder

New member
Maar, die spammers weten niet van ophouden al geef je ze Percentages, je schiet er niks mee op!

Minst een Captcha code , en minder werk voor de Medewerkers

Erwinn

New member
Shredder (link):
Maar, die spammers weten niet van ophouden al geef je ze Percentages, je schiet er niks mee op!

Tenminste een iemand die t met me eens is
biggrin.gif

Sjoerd

Active member
Shredder (link):

Maar als ze gewoon door blijven spammen, komen er nog meer procenten, en krijgen ze gewoon een ban om het af te leren??

G

Guest

Guest
Ik ben er tegen

* Spammers krijgen een ban of een waarschuwing
* Te veel werk om de code over te typen
* Gezijk met Je hebt de code niet goed overgetypt

Erwinn

New member
Ik snap best dat jullie er tegen zijn; maar zonder spammers zou het toch alleen maar leuker zijn?

Shredder

New member
Dat duurt veelste werk om hun te waarschuwen, en dan vragen ze ook waarom ze een Percentage hebben gekregen!

Das toch ze veel werk of zie ik het zo?

En als dat erin wordt gegooid is dat wat minder werk en dan kunnen we gewoon normaal
Discussiëren!

Kingunit

New member
Erwinn (link):
Ik snap best dat jullie er tegen zijn; maar zonder spammers zou het toch alleen maar leuker zijn?

Denk dat jij het niet snapt dat een code niet helpt.
Spammer zijn mensen die dingen posten zoals "
yummie.gif
biggrin.gif
" met een code is het niet opgelost.
Ook is het irritant, het forum zal ook opeens minder druk zijn = slechter voor One2xs

G

Guest

Guest
Kingunit (link):

Erwinn (link):

Denk dat jij het niet snapt dat een code niet helpt.
Spammer zijn mensen die dingen posten zoals "
yummie.gif
biggrin.gif
" met een code is het niet opgelost.
Ook is het irritant, het forum zal ook opeens minder druk zijn = slechter voor One2xs

Ik vind one2xs zo al goed genoeg met procent persentages.

Freestyle

New member
En als je die capatcha code hebt, dan heb je misschien 1 of 2 spam reacties/topics minder.

Btw, je zou het e.v.t voor topics doen. maar ik ben tegen!

G

Guest

Guest
En alsnog,
als je de code hebt ingevoerd betekend dit nog niet dat alle spamreacties verdwijnen.

Shredder

New member
Nee, Je kan er ook op Instellen wie dat Captha code krijgt.

Mensen die nog nooit hebben Gespamd daar wordt het erop Verwijderd en mensen die hun nog moeten bewijzen blijft het zo

G

Guest

Guest
Shredder (link):
Nee, Je kan er ook op Instellen wie dat Captha code krijgt.

Mensen die nog nooit hebben Gespamd daar wordt het erop Verwijderd en mensen die hun nog moeten bewijzen blijft het zo

Dan krijg je dat gezeur weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan