Alemaalte (
link):
Mzuy (
link):
Jordyz (
link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Alemaalte (
link):
Websites die zo werken komen niet echt professioneel over.
Dat valt wel mee?
Bij sommige mensen niet, maar die stellen ook hoge eisen die niks te goed vinden...
Opzich vind ik het best een goed idee, maar of dit nou ook echt bij een hosting bedrijf hoort?
Je moet niet een community worden ofz..
Ik vind het onzin dat dat soort websites niet professioneel over komen. Als je veel punten en of geld aan een website verdient (one2xs en grote zaken forums als sythe,hackforums) vind ik best dat mensen wat terug moeten kunnen geven. Dat past gewoon. Dankzij sythe heb ik bijvoorbeeld met rsgp traden 13K+ verdient in een halfjaar, en ook 300$ donor rank genomen.
Lennard/Mods doen naar mijn ogen ook zeer veel om deze site goed draaiende te houden, en als de GFX van die bars goed zijn, why not?
Ik vind het een goed idee.
Ten eerste krijg je hier niets gratis, je werkt er voor. Ten tweede komen dat soort websites wel onprofesioneel over.
Waar zeg ik gratis?
Of het professioneel over komt is ieder zijn smaak en ligt aan de omstandigheden, maar laat me je vertellen, er zitten 19-20 jarige die op Sythe 1M$+ USD verdient hebben in 1,5 jaar met RuneScape traden.
Als je ziet hoe groot de omvang van de handel is op Sythe/HF kan je dat totaal niet onprofessioneel noemen.
Het gaat puur om de traffic die komt, en wat de bezoekers willen. Zeg nou eerlijk, de gemiddelde o2x gebruiker is echt niet volwassen en met oog daarop word het juist professioneel.