Onderschrift maximale hoogte.

Quincy

New member
Hallo,

Is het niet een verstandig idee om in de onderschrift een maximale hoogte (in pixels) toetepassen? Want als ik bij het profiel van Shariem kijk staat er stuk of 3 banners in. En dan neem heel veel ruimte in me beslag en is nog irritant. Wat vinden jullie?

Krm

Active member
pff wrrm heb je ja omdat en niet gewoon ja
had geen zin om te typen

maar is inderdaad heel erg irritant bij hem neemt het beslag in van 2 reacties ofsow
yummie.gif

Lennard

Active member
Lange onderschriften zijn irritant en kun je reporten, dan vragen wij netjes of je je onderschrift wat korter wil maken

Een regel instellen van "maximaal zoveel pixels" is een beetje sneu.
biggrin.gif

Robbert

New member
soms wens ik dat ook wel, maar ik report ze dan gewoon
hypocrite.gif

Maar die van Shariem (ofzo?) is idd wel erg groot.

Quincy

New member
Kerem:
pff wrrm heb je ja omdat en niet gewoon ja
had geen zin om te typen

maar is inderdaad heel erg irritant bij hem neemt het beslag in van 2 reacties ofsow
yummie.gif

Omdat er anders alleen mensen stemmen en niet hun argument vertellen.

Quincy

New member
Alemaalte:
1 iemand maakt hem iets te groot en je wilt er een regel van maken?

We hebben het niet over 1 persoon... ik heb hem als voorbeeld gebruikt.. er zijn er gewoon nog veel meer.
wink.gif
En ik zeg niet dat ik de regel ga invoeren... -.-

Robbert

New member
Alemaalte:
Ik vind het trouwens niet zo storend.
Wat is het storende eraan?

Dat je meer moet scrollen, dus meer kracht nodig hebt in je vingers, en aangezien je vingers je hele leven mee moeten gaan en later als je een vriendin hebt goed & nuttig gebruikt moeten worden kun je dus het beste zo min mogelijk je vingers verzwakken.

Quincy

New member
Robbert:

Alemaalte:

Dat je meer moet scrollen, dus meer kracht nodig hebt in je vingers, en aangezien je vingers je hele leven mee moeten gaan en later als je een vriendin hebt goed & nuttig gebruikt moeten worden kun je dus het beste zo min mogelijk je vingers verzwakken.

Jij snapt hem
schater.gif

Alemaalte

New member
Robbert:

Alemaalte:

Ik klik op het middelste knopje en doe mijn muis omlaag dus geen goed argument.

Quincy

New member
Het is buiten gewoon irritant, dan ben jij misschien de enigste van de 6000 leden die het niet irritant vind... Maar ik wil geen 10 banners zien voordat ik de 2e reactie kan lezen.

Marjolein

Miss Marjolein
maar ja, om nou zon regel in te voeren voor die paar gebruikers die dat doen?
Even reporten is ook genoeg, is toch niet veel moeite?
En dan nog..zo kunnen we voor zoveel dingen wel beperkingen opleggen die eigenlijk hinderlijk zijn, maar dan wordt het er niet leuker op hier.

Paull

New member
Kerem:
ze hebben wel een regeltje in onderschrift maximaal 300 karakters

idd, anders kunnen we allemaal wel suggesties gaan bedenken
swhip.gif

Bovenaan