onderschrift onbetrouwbare leden weghalen

Jesse

New member
Hoi,
Sinds het feedback systeem weg is zijn vele leden overgestapt naar het onderschrift ik neem aan dat het niet de boeling is anders zou het feedback systeem, niet weg zijn gegaan?

Ik vind het dus ook stom dat dit getolereerd wordt. Als iedereen gewoon de onbetrouwbare leden uit zijn/haar onderschrift haald, dan krijg je minder ruzies als: van die heeft iets gedaan volgens .... dus daarom ruil ik niet met jouw. Sommige mensen nemen namelijk van 1 persoon aan dat de ander scamt terwijl die persoon die dat zegt zelf ook kan scammen, waardoor een lid een oneerlijke reputatie krijgt.

Mijn mening is: Geef mensen een tweede kans indien je gescamt bent, leer met elkaar omgaan en indien je het niet vertrouwt ruil dan ook niet of anders met een tussenpersoon die je wel beide vertrouwt.

Tuurlijk is het niet leuk dat je gescamt wordt, zou er zelf ook pissig om worden, maar hier is de meld knop voor, zodat de crew het kan oplossen. Eventueel is het misschien handig om een paar tussenpersonen aan te wijzen, zodat hier ook niet een discussie over komt, en een lid gewoon scam vrij kan handelen.

Mijn idee is dus een verbod op deze onderschriften, want ieder mens kan veranderen.
Groet,
Jesse.

Robbert

New member
Lennard:
We zijn bezig met nieuwe regels voor de onderschriften, waar onder andere dit ook in komt.

ohw naiss, en ook dat je het niet te groot mag maken, ik stoor me daar mateloos aan.

Marjolein

Miss Marjolein
Robbert:

Lennard:
We zijn bezig met nieuwe regels voor de onderschriften, waar onder andere dit ook in komt.

ohw naiss, en ook dat je het niet te groot mag maken, ik stoor me daar mateloos aan.

komt er idd ook, met zelfs een mooi voorbeeldje
smile.gif

Mikek

New member
Goed idee het feedback systeem is niet zomaar weggehaald dus waarom zou het dan wel in je onderschrift mogen?

Vinceyka

New member
Helemaal mee eens Ik weet wel iets! Als er SCAMT SCAMMER SC@MT SCaMMER OF ANDERE mogelijkheden getypt worden komt er dit te staan:

Tegen:
Dit Onderschrift Voldoet Niet Aan de Regels van One2xs

Jesse

New member
Vinceyka:
Helemaal mee eens Ik weet wel iets! Als er SCAMT SCAMMER SC@MT SCaMMER OF ANDERE mogelijkheden getypt worden komt er dit te staan:

Tegen:

Dan zetten ze onbetrouwbaar neer?
emo.gif

Boude

New member
Noujha ik vind gewoon dat mensen wel ervoor uit mogen komen als ze gescamt zijn dat mogen ze best zeggen..

Lennard

Active member
Ja maar je kunt niet checken of het echt zo is, en meestal is het zo van "als jij mij in je scam-lijst zet dan kom je ook in mijn scam-lijst!" terwijl maar 1 van de 2 gescamd heeft.
Je gaat gewoon ruzies krijgen, en das juist de reden dat het feedbacksysteem is weggehaald.

Nicopara

Active member
Vinceyka:

Tegen:

Je kan ook gewoon een plaatje neerzetten
emo.gif

Ik ben ook tegen zulke onderschriften of onderschriften die te groot zijn.

Vinceyka

New member
IDEETJE: Geen Feedback team maar Onderschrift Team! Alle Onderschriften moeten eerst goed gekeurd zijn voordat ze geplaatst worden!

Vinceyka

New member
Dat is waar maar wat voor straf? Ach dat maakt de crew wel uit en dat hangt van het onderschrift af

Jurgen

Active member
Robbert:

Lennard:

Dat vind ik idd het grootste probleem..
sadley.gif

Nicopara

Active member
Vinceyka:
Dat is waar maar wat voor straf? Ach dat maakt de crew wel uit en dat hangt van het onderschrift af

Mss eerst een of twee waarschuwing ofzo.

Freestyle

New member
NEE SLECHT IDEE

reden: zo help je elkaar tegen bedriegers. als ze ruzie gaan maken is dat hun probleem de rest moet zich daar niet mee bemoeien. het is ook gewoon je eigen interpretatie over andere leden dat mag.

je mag ook gewoon succes volle deals
pietje
nientje

slechte deals
jantje (heeft niet betaald)

Marjolein

Miss Marjolein
@ freestyle: Je helpt elkaar niet tegen bedriegers, je lokt alleen maar ruzies uit en het is onbetrouwbaar...iedereen kan zomaar wel wat in zijn onderschrift zetten. Bedriegers moet je gewoon aangeven via het systeem, dan wordt het op een juiste manier afgehandeld.

Freestyle

New member
@marjolein: Zo kan je het ook bekijken.
maar ik ben toch van mening tot dit moet blijven mogen. er moet gewoon in je onderschift kunnen staan met wie je s6 volle en niet s6 volle deals hebt gehad
en wie jouw heeft bedrogen etc.
als je iemand helemaal zwart gaat maken vind ik het niet kunnen. of gewoon zonder reden.
bv, als ik in mijn onderschrift schrijf: marjolein is dom heeft geen verstand bedrieft etc.
dat moet dan niet kunnen.
en dat zijn ook leugens dat moet ook niet mogen

Bovenaan