onderschrift onbetrouwbare leden weghalen

Mitchels

New member
@Lennard, kan je geen optie maken zodat je geen onderschriften meer ziet
hypocrite.gif

Marjolein

Miss Marjolein
@Mitchels: dat vind ik wel weer erg drastisch
wink.gif

@freestyle: Dat is dan jou mening, maar we hebben een feedbacksysteem gehad waarbij je kon zien met wie je goed of niet goed had gehandeld maar is alleen maar uitgelopen op vele ruzies en conflicten. Daarom willen we het ook niet liever in de onderschriften om dit soort dingen te vermijden. En door in je onderschrift te zetten met wie je een slechte deal heb gehad daar maak je diegene ook zwart mee want met andere gebruikers kan diegene misschien wel goed gehandeld hebben.

Appel

New member
Mitchels:
@Lennard, kan je geen optie maken zodat je geen onderschriften meer ziet
hypocrite.gif

Ik vindt onderschrift handig iedereen gebruikt er eentje hier wat mijn mening betreft zal dit niet gebeuren?

Freestyle

New member
van dat feedback systeem wist ik niet

is het dan miss een idee om zon feedback systeem te maken die alleen de beheerders kunnen zien? zij kunnen dan ook kijken of er een lid er vaker in word gezet enz.

Mitchels

New member
Marjolein:
@Mitchels: dat vind ik wel weer erg drastisch
wink.gif

@freestyle: Dat is dan jou mening, maar we hebben een feedbacksysteem gehad waarbij je kon zien met wie je goed of niet goed had gehandeld maar is alleen maar uitgelopen op vele ruzies en conflicten. Daarom willen we het ook niet liever in de onderschriften om dit soort dingen te vermijden. En door in je onderschrift te zetten met wie je een slechte deal heb gehad daar maak je diegene ook zwart mee want met andere gebruikers kan diegene misschien wel goed gehandeld hebben.

Is op veel fora zo.
Alle phbb fora in iedergeval.

Jurgen

Active member
Of er wordt een plus en een minnetje naast het onderschrift geplaatst. Bij 5 negatieve beoordelingen wordt er een melding gestuurd en kunnen beheerders ervoor kiezen dat het onderschrift niet meer wordt getoond.

Freestyle

New member
dat van jurrie vind ik mischien wel het beste idee

toevoeging jurrie
bij 3x waarschuwing ofzo forum ban of site ban

Appel

New member
Jurrie:
Of er wordt een plus en een minnetje naast het onderschrift geplaatst. Bij 5 negatieve beoordelingen wordt er een melding gestuurd en kunnen beheerders ervoor kiezen dat het onderschrift niet meer wordt getoond.

Dan is dat driehoekig warn icoon ook goed..

Freestyle

New member
ja maar dan heb je eingelijk een andere nodig want dit is voor de reactie
dan moet je er nog een andere voor onderschrift
zoals stop teken

Lennard

Active member
Je kunt ook gewoon een willekeurige post van die gebruiker reporten en in het reportbericht zetten dat zn onderschrift te groot is, nog een knopje erbij zie ik niet zo zitten.

Luukvdo

New member
Je zou zon knop geval eventueel op het profiel van die persoon kunnen zetten (dan is het wel handig als onderschrift ook op het profiel komt te staan
emo.gif
)

Freestyle

New member
het zijn ook maar ideeen
biggrin.gif

maar als iedereen nouw zijn ideeen post kunnen we over de beste gaan praten en hebben de beheerders er denk meer aan
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Luukvdo:
Je zou zon knop geval eventueel op het profiel van die persoon kunnen zetten (dan is het wel handig als onderschrift ook op het profiel komt te staan
emo.gif
)

hmz, een soort van "meld dit profiel" knop en dat je dan ook een schermpje krijgt om de reden op te geven. Het zou dan om het onderschrift kunnen gaan, maar je kan dan ook bv melden als je het vermoeden heb dat het om een dubbelaccount gaat o.i.d. Dat vind ik het wel een goed idee xD

Luukvdo

New member
Marjolein:

Luukvdo:
emo.gif
)

hmz, een soort van "meld dit profiel" knop en dat je dan ook een schermpje krijgt om de reden op te geven. Het zou dan om het onderschrift kunnen gaan, maar je kan dan ook bv melden als je het vermoeden heb dat het om een dubbelaccount gaat o.i.d. Dat vind ik het wel een goed idee xD

Dat zou inderdaad kunnen ja.
Een selectiemenuutje zou voor de beheerders dan wel handig zijn, dan weten ze waar het ongeveer over gaat

Robbert

New member
Lennard:
Nja tot nu toe wordt gewoon de post gereport, zelf vind ik dat handiger en overzichtelijker.

Ik ook, en dat doe ik ook altijd, als ik naar diegene zijn profiel moet gaan zal ik dat minder snel doen, een nieuwe pagina laden etc, dan zou ik alsnog de post melden
emo.gif

Bovenaan