one2xs acc

Rickss

Active member
ik heb op one2xs 1 acc, mag ik dan op dat dit accaunt als ik op school, bij familie of bij vrienden ben?


M.V.G
Rick
 

Marjolein

Miss Marjolein
jahoor, wij kunnen niet verbieden om op andere locaties in te loggen zolang je het maar bij 1 account blijft
smile.gif
 

Rickss

Active member
Marjolein:
jahoor, wij kunnen niet verbieden om op andere locaties in te loggen zolang je het maar bij 1 account blijft
smile.gif


en als ik op school op one2xs ga en een vriend van mij ook, dan zitten we allebij op dat IP adres, dat is toch wel verboden? of ook nie
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Als je 2 accounts maakt op hetzelfde IP kan dat gezien worden als dubbelaccount, dat is WEL verboden. Echter, als je 2 accounts op verschillende IPs hebt, en de ene logt een keertje in bij jouw ip (een vriend dioe langs komt) is het NIET verboden.
 

Lennard

Active member
Maar als die vriend plots elke dag bij jou thuis op one2xs inlogt en ook nog eens 2x in de week met elkaar handelen dan wordt het vermoeden van kloon wel heel groot.
Log dus niet te vaak bij je vriend in, en handel dr ook niet te veel mee.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
( Kom luuk, log bij mij een heleboel keren in en handel veel met me..
shutup.gif
)

Nah, met een beetje gezond verstand weet je eigenlijk wat wel en wat niet mag.
 

Luukvdo

New member
Rik:
( Kom luuk, log bij mij een heleboel keren in en handel veel met me..
shutup.gif
)

Ja, doen we
emo.gif
 

Luukvdo

New member
Ow, dat handelen komt door GLS 2
emo.gif

Dat van ads zou best kunnen
clown.gif

EDIT: zelfde IP is waarschijnlijk op school
emo.gif
 

Mikey

Member
ik vraag me af hoe dat zit als iemand zich aanmeld op een publieke locatie..... zoals hogescholen, universiteiten en ziekenhuizen bijvoorbeeld, waar toevallig iemand anders zich al geregistreerd heeft
confused.gif
 

Lennard

Active member
Er is maximaal één bevestigd account per IP. Als alle IPs op die hogeschool, universiteiten, etc. het zelfde IP hebben dan moet je dus thuis een account maken.
Bij mij op de Vrije Universiteit heb je elke keer een ander IP adres trouwens.

We kunnen overigens zien of je vanaf een publieke computer werkt (in 90% van de gevallen ofzo, dus niet altijd), daar houden we natuurlijk wel rekening mee, dus je bent niet ineens verbannen als iemand anders op je school ook op one2xs inlogt.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:
t Systeem denkt toch al dat jullie kloons zijn.
emo.gif



Yay we zijn kloons
pompom.gif


Dat systeem faalt dan wel een beetje, want je kan duidelijk zien dat wij geen kloons zijn :D
 

Lennard

Active member
Nja dan moet je dus thuis een account aanmaken als er daar al een geregistreerd is.

We zien het wel gewoon:

ipsp.png


Misschien dat ik het ooit eens zo maak dat je op openbare ips onbeperkt accounts kunt aanmaken..

@ Rik: Hoezo zijn jullie geen kloons dan?
yummie.gif

Als je met elkaar handelt en op elkaars IP inlogt (en zo nog wat factoren) dan is t vrij zeker dat je kloon bent.
Maargoed, je wordt niet automatisch verbannen ofzo, dus als hij t fout heeft maakt dat ook niet superveel uit.
 

Krm

Active member
weeyo maar hoe kan ik in je script inbouwen dat je via een ip alles ziet net als hier
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:
@ Rik: Hoezo zijn jullie geen kloons dan?
yummie.gif

Als je met elkaar handelt en op elkaars IP inlogt (en zo nog wat factoren) dan is t vrij zeker dat je kloon bent.
Maargoed, je wordt niet automatisch verbannen ofzo, dus als hij t fout heeft maakt dat ook niet superveel uit.


Vanuit het oogpunt van een computer zijn wij wellicht klonen ja. Maar vanuit een menselijk brein (wat eigenlijk nog de sterkste computer is), kan je wel genoeg factoren bedenken waarom wij geen klonen kunnen zijn
pompom.gif

En wat heeft het voor mij trouwens voor nut om 30 punten aan mijn zogenoemde kloon te geven, als ik die zelf ook kan gebruiken. Hoe wil ik met zowel Luukvdo als Rik online zijn, en vrijwel simultaan berichten plaatsen?

Daarom, vanuit het oogpunt van een mens, genoeg dingen te bedenken waarom wij geen klonen kunnen zijn
worshippy.gif
 
Bovenaan