one2xs.com traag.

Jurre

New member
hallo,
ik merk vandaag op dat one2xs.com heel traag is. als ik iets wil platsen krijg ip 5x geen reactsie van server. en het ladnen vaan een pagina duurt rond de 3 sec

Sebas

Active member
Jurre:
hallo,
ik merk vandaag op dat one2xs.com heel traag is. als ik iets wil platsen krijg ip 5x geen reactsie van server. en het ladnen vaan een pagina duurt rond de 3 sec

Had ik ook last van. Alleen momenteel vandaag maar 1x gehad.

Jesse

New member
Dat is bij zikle pas erg
wink.gif
. Daar loopt me pc steeds vast van
yummie.gif
.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Kreeg vannochtend wel een database error, die zei dat ik moest refreshen. 10 minuten later deed ie het pas weer
emo.gif

Liteonit

New member
Ik gebruik zelf Opera, en tot heden nog nooit wat gemerkt.

Sinds wanneer hebben jullie dit probleem?
Welke internet provider gebruik je overigens? Indien je UPC/Chello hebt kan het wel klopen.... UPC heeft al enige tijd problemen binnen hun eigen netwerk, waardoor het verkeer over slechte routes loopt en regelmatig wegvalt. Dit probleem ligt bij UPC, en kan ik helaas niet oplossen.

Een andere oorzaak zou ik niet weten.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Liteonit:
Ik gebruik zelf Opera, en tot heden nog nooit wat gemerkt.

Welke internet provider gebruik je overigens? Indien je UPC/Chello hebt kan het wel klopen.... UPC heeft al enige tijd problemen binnen hun eigen netwerk, waardoor het verkeer over slechte routes loopt en regelmatig wegvalt. Dit probleem ligt bij UPC, en kan ik helaas niet oplossen.

Een andere oorzaak zou ik niet weten.

Bij mij werkt het verder (op vannochtend na dan) in ieder geval lekker snel
thumbsup.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Liteonit:
Welke internet provider gebruik je overigens? Indien je UPC/Chello hebt kan het wel klopen.... UPC heeft al enige tijd problemen binnen hun eigen netwerk
vertel eens iets nieuws? UPC heeft al jarenlang problemen
yummie.gif
.
Maar het klopt wel want ik heb de laatste tijd ook meer last van de snelheid en verbindingen.

Lars

New member
ik heb firefox en ik heb nergens last van.
Maar bij een andere site op deze server heb ik er wel last van.
(geen site van een klant van one2xs maar iemand anders)

Bovenaan