one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijns

New member
Ik vind het een beetje teleurstellend als dit een grap is.
Aangezien het leuker zou zijn als het werkelijkheid was geweest.

Maar ik denk dat het een grap is aangezien er in 12 uur tijd nog steeds niet door een mod/admin is gereageerd.

Beetje jammer dus...
Ik zit nu te duimen dat het geen grap is, maar ben heel bang dat we teleurgesteld worden.
De andere one2xs grap in het offtopic forum is namelijk een beetje ongeloofwaardig!

Luukvdo

New member
Spyrose (link):
Maar ik denk dat het een grap is aangezien er in 12 uur tijd nog steeds niet door een mod/admin is gereageerd.

Beetje jammer dat je niet het hele topic terugleest. Rik en ik hadden namelijk al gereageerd

Umaxx

New member
Het is voor mensen die geen PHP e.t.c snappen, ik denk dat het voor de rest gewoon het zelfde blijft.

BasDev

Active member
Ik ga lachen als het gewoon echt komt
emo.gif

August

Test
Ik hoop dat ik kan lachen, maar het niveau zal dalen.
Dan krijg je allemaal van die pauperds op one2xs die niet eens weten wat html is.

Umaxx

New member
August (link):
Ik hoop dat ik kan lachen, maar het niveau zal dalen.
Dan krijg je allemaal van die pauperds op one2xs die niet eens weten wat html is.

Ligt er aan hoeveel verstand je hebt van PHP HTML e.t.c, maar je hebt gelijk dat je zegt dat het niveau zwaar daalt.

Wiitse

New member
Jullie hebben wel gelijk. Als hier een webbuilder zou komen komen er allemaal noob leden op one2xs. Ik weet zeker dat het niet komt en ik hoop het ook niet.

Joeri

Active member
Er komen dan wel HTML en PHP noobs maar je moet niet vergeten dat stel ze doen het (waar ik nog steeds niet in geloof)
Er misschien een wel 3x zo grote doelgroep aangesproken word en dat doet wel wat met de inkomsten lijkt me.

August

Test
Ze moeten gewoon een vergoeding vragen, tenzij je je in 2008 hebt geregistreerd en minstens 40 punten he t
biggrin.gif

Robindh

Active member
Nou het doelgroep word dan wel ernstig verlaagd.
Het scammen op het forum word ernstig verhoogd.
Het onbenullige gratis dingen verkopen word verhoogd.
Kinderen die denken dat ze layouts kunnen maken met paint word verhoogd.

Jesse

New member
@Lennard, en Ruben beetje jammer dat jullie gister niet 1 april hebben gezegd. Beetje amateuristisch omdat vandaag nog te doen
emo.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan