one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Active member
Ik snap het probleem niet.
12 Jarige kunnen ook gezellig zijn. Ze leren het vanzelf ook.
Ik kwam hier ook als 12 jarig en geloof niet dat er veel mensen van mij last hebben gehad

Floris

New member
Aan one2xs, waarom zouden de gebruikers van webbuilders overstappen van bijvoorbeeld Joomla of Wordpress naar One2xs Easy?

Erwinn

New member
Marjolein (link):
@Robbert: toen ik voor het eerst met html in aanraking kwam was ik al 16 en op latere leeftijd dacht ik ook dat een 12-jarige mij niks kon leren om een site in elkaar te zetten. Maar wat blijkt, er zijn al 12 jarige jochies die complete php scripts in elkaar kunnen flansen en die leren dit niet in 1 dag voor hun 12e jaar. Dus 10 jarigen kunnen misschien nog niet wat nuttigs toevoegen aan het forum maar kunnen er wel wat van leren. Die kans zou je ze ook moeten geven.

En ik zie hier ook 16/17 jarige jochies die met >50% onzinposts posten dus leeftijd maakt daarin geen verschil.

Ik leerde HTML en PHP op mijn 12de
emo.gif

Jeffreyy

Jeffrey
Ik ongeveer op mn 10de.
Maar verder geef ik toe dat er te leren valt van (plat gezegd) "kleuters".
Maar ik vind niet dat we nu dus die mensen aan moeten trekken om hier heen te komen.
Ik bedoel, ik zeg niet dat ze het allemaal doen, maar denk toch dat ongeveer 30% niks nuttigs toe te voegen heeft op het forum.

En nog een feit tegen:
De web builders komen steeds meer, en begint een wedstrijd te worden.
Dan krijg je weer gezeik dat mensen bij elkaar gaan spammen e.d;

Dus mijn antwoord blijft nee.

Eleky

New member
Jorzwa (link):
Mischien wat meer uitleg over de editor hoe werkt het wysiwyg of gewoon text editor.

Ze zeggen toch dat ze verder nog niks willen zeggen, en het lijkt me logies dat het een wysiwyg systeem word, als je namelijk gewoon een text editor erin ging zetten had het ook niet echt nut he, want mensen die daarmee kunnen werken kunnen ook zelf de bestanden op de host zetten en alles der omheen regelen

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jullie hebben op zon lage leeftijd echt geen PHP geleerd. Je bent er alleen bekend mee geworden, maar echt volledig leren op zon jonge leeftijd gaat gewoon niet tenzij je autistisch bent.

Overigens lijkt het me best handig zon ediyor, zelf ga ik het echter niet gebruiken als het er echt zou komen. Ik maak die dingen zelf wel.

Alexnder

Active member
We wachten we wachten we wachten
shutup.gif

Krijgen we het wel te weten
yummie.gif
Miss houd rubben het wel voor altijd geheim
redface.gif

Matthiasfr

New member
Lijkt me wel handig als je snel een overzichtelijke site wil maken. Niet met supperveel ingewikkelde scripts er in enzo.

Ik heb zelfs ook al heel wat geleerd sinds ik op one2xs zit dus die mensen die komen om op een eenvoudige manier een site te maken zullen vanzelf stilletjes dingen gaan leren.

Het nadeel is inderdaad wel dat er hier supperveel leden gaan komen die niets over sites weten en dan wordt het niveau in het forum wel een stuk verlaagd.

De voordelen voor ons zijn dat we een snel siteje kunnen maken.

Voordelen voor one2xs zijn: meer leden, meer inkomsten

Robbert

New member
Matthiasfr (link):

Niet per definitie.

Hoe interesant is het voor adverteerders om te adverteren op een website waar de leeftijd op 8 ~ 12 jaar ligt
emo.gif

Freestyle

New member
Robbert (link):

Matthiasfr (link):

Niet per definitie.

Hoe interesant is het voor adverteerders om te adverteren op een website waar de leeftijd op 8 ~ 12 jaar ligt
emo.gif

Heel veel nut!!!!

Die kinderen zien iets wat ze leuk gaan. rennen naar hun ouders en gaan zeuren tot dat ze het hebben (grof weg gezecht).

Robbert

New member
Freestyle (link):

Robbert (link):

Matthiasfr (link):

Niet per definitie.

emo.gif

Heel veel nut!!!!

Die kinderen zien iets wat ze leuk gaan. rennen naar hun ouders en gaan zeuren tot dat ze het hebben (grof weg gezecht).

Internet is geen supermarkt hé
emo.gif

En kijk nu maar naar de doe-advertenties, 9/10 dingen zijn ongeschikt hoor
emo.gif

Georg

New member
jullie denken negatief xD
wacht gwn af tot alles klaar is
yummie.gif

ookal denk ik dat het niet gebeurt
bye.gif

Status