one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Umaxx

New member
Georg (link):
jullie denken negatief xD
wacht gwn af tot alles klaar is
yummie.gif

ookal denk ik dat het niet gebeurt
bye.gif

Dit lijkt me geen 1april grap meer, we zijn inmiddels al 4dagen verder.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik denk dat er geen PHP in kan...
Dan moet je gewoon een eigen host kopen
wink.gif

Badboybramm

New member
Ik denk dat dit meer voor de luie Mensjes zijn. ik denk ook dat het meer is voor degene die het liefst niet zelf scripten.. ik hou het denk ik toch maar een beetje op zelf scripten..

Eleky

New member
Washand (link):
Kun je er nou ook php inzetten? Want dat hebben veel van dit soort sites niet

Lijkt me niet, want als je PHP kan heb je dit niet nodig!
Daarnaast hebben ze dat waarschijnlijk uit gezet omdat het beveiligings technisch dan beter is!

Badboybramm (link):
Ik denk dat dit meer voor de luie Mensjes zijn. ik denk ook dat het meer is voor degene die het liefst niet zelf scripten.. ik hou het denk ik toch maar een beetje op zelf scripten..

Deze mensen zijn niet bijvoorbaad lui, maar kunnen gewoon niet scripten!

Reins

New member
Eleky (link):

Washand (link):

Daarnaast hebben ze dat waarschijnlijk uit gezet omdat het beveiligings technisch dan

Als je Php kan kan je ook wel css..

Shahiem

Active member
Reinier (link):

Eleky (link):

Washand (link):

Daarnaast hebben ze dat waarschijnlijk uit gezet omdat het beveiligings technisch dan

Dat hoeft niet perse hoor.

Robindh

Active member
Word het gratis? aangezien je 5 email adressen krijgt? En komt er een moglijk heid om er een domein aan te koppelen.

Bovendien zie ik het probleem niet aangezien het een aparte site word, en dus niet via one2xs. Maar via easy.one2xs.com. En je ook apart een account moet maken.

Maar is dit een 1 april grap of niet?

Eleky

New member
Reinier (link):

Eleky (link):

Washand (link):

Huh, wat bedoel je daarmee?

Reins

New member
Eleky (link):

Reinier (link):

Eleky (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Washand (link):

Huh, wat bedoel je daarmee?

Nou, als je php kan kan je nog geen layout maken, en met de web builder wel (toch?)
Snapje ?
yummie.gif

Washand

New member
Quote:
Met one2xs easy is het mogelijk zonder ook maar enige kennis van html, css, php en al die andere zooi een website te maken.

Oeps ik had het verkeerd gelezen ik dacht al PHP met free webbuilder. Maar als dit gratis word kan het wel bezoekers aantrekken: One2xs: Gratis Domein, Hosting, VPS en website
yummie.gif

Umaxx

New member
Freestyle (link):

Robbert (link):

Matthiasfr (link):
Voordelen voor one2xs zijn: meer leden, meer inkomsten

Niet per definitie.

Hoe interesant is het voor adverteerders om te adverteren op een website waar de leeftijd op 8 ~ 12 jaar ligt
emo.gif

Heel veel nut!!!!

Die kinderen zien iets wat ze leuk gaan. rennen naar hun ouders en gaan zeuren tot dat ze het hebben (grof weg gezecht).

Internet is geen mediamarkt
smile.gif

Safetyfirst

New member
Rik (link):
Jullie hebben op zon lage leeftijd echt geen PHP geleerd. Je bent er alleen bekend mee geworden, maar echt volledig leren op zon jonge leeftijd gaat gewoon niet tenzij je autistisch bent.

Overigens lijkt het me best handig zon ediyor, zelf ga ik het echter niet gebruiken als het er echt zou komen. Ik maak die dingen zelf wel.

Dus jij bedoelt in principe dat alleen kinderen met autisme dit kunnen. Ik zelf ben 12 jaar een autistish, maar zelf kan ik niet beter dan dit: " <? $test="Nick" echo:" ik ben $test"; ?> ". Dus autisme heeft er niets mee te maken.

Umaxx

New member
Safetyfirst (link):

Rik (link):
Jullie hebben op zon lage leeftijd echt geen PHP geleerd. Je bent er alleen bekend mee geworden, maar echt volledig leren op zon jonge leeftijd gaat gewoon niet tenzij je autistisch bent.

Overigens lijkt het me best handig zon ediyor, zelf ga ik het echter niet gebruiken als het er echt zou komen. Ik maak die dingen zelf wel.

Dus jij bedoelt in principe dat alleen kinderen met autisme dit kunnen. Ik zelf ben 12 jaar een autistish, maar zelf kan ik niet beter dan dit: " <? $test="Nick" echo:" ik ben $test"; ?> ". Dus autisme heeft er niets mee te maken.

Hij bedoelt het denk ik op een andere manier, niet hoe jij denkt.

Hdradio

New member
Hij bedoeld niet; Je bent autistisch dus je kent gewoon PHP

Nee hij bedoeld: mensen die autistisch zijn, en zich natuurlijk ervoor interesseren, leren het sneller en ook sneller toepassen. Dus ja het heeft wel degelijk met autisme te maken.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Umaxx (link):

Safetyfirst (link):

Rik (link):

Hij bedoelt het denk ik op een andere manier, niet hoe jij denkt.

Rik bedoeld autisten met asperger
wink.gif

Rogier

New member
Rik bedoeld dat mensen met autisme zich eerder verdiepen in een onderwerp. Als dat php is, kunnen ze dat heel vroeg leren, maar sommige autisten verdiepen zich in andere dingen. (designen ofzeu)

Neemt niet weg dat ik denk dat zon 5% op deze site autistisch is.

Jef

New member
Rogier (link):
Rik bedoeld dat mensen met autisme zich eerder verdiepen in een onderwerp. Als dat php is, kunnen ze dat heel vroeg leren, maar sommige autisten verdiepen zich in andere dingen. (designen ofzeu)

Neemt niet weg dat ik denk dat zon 5% op deze site autistisch is.

Ik ben zelf autistisch
wink.gif

Ik heb eerst design gedaan daarna html en toen php.
Html had ik onder de knie binnen 2 weken.

Milan

New member
Ik had een layout basen onder de knie naar 2 dagen. Maar voor zover ik weet ben ik niet autistisch

Kyron

New member
Rik (link):

Toen ik 11 was begon ik met html. De basis heb ik in 2 weken geleerd, basen enzo duurde iets langer vanwege tussenstop enzo, voor xhtmlvalid had ik wel 3 maanden nodig. Toen kende ik ook CSS. Php ben ik op mijn 12 mee begonnen, basis syntax in een week geleerd, nooit eerder een taal geleerd etc. Nu als 15-jarige kan ik me wel als ervarene phpgebruiker presenteren.

Dit is niet om op te scheppen want het heeft langer geduurd om alles ook precies góéd en niet overbodig te doen, maar het kan dus wel. Ik ben niet autistisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan