one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Kyron (link):

Rik (link):
Jullie hebben op zon lage leeftijd echt geen PHP geleerd. Je bent er alleen bekend mee geworden, maar echt volledig leren op zon jonge leeftijd gaat gewoon niet tenzij je autistisch bent.

Overigens lijkt het me best handig zon ediyor, zelf ga ik het echter niet gebruiken als het er echt zou komen. Ik maak die dingen zelf wel.

Toen ik 11 was begon ik met html. De basis heb ik in 2 weken geleerd, basen enzo duurde iets langer vanwege tussenstop enzo, voor xhtmlvalid had ik wel 3 maanden nodig. Toen kende ik ook CSS. Php ben ik op mijn 12 mee begonnen, basis syntax in een week geleerd, nooit eerder een taal geleerd etc. Nu als 15-jarige kan ik me wel als ervarene phpgebruiker presenteren.

Dit is niet om op te scheppen want het heeft langer geduurd om alles ook precies góéd en niet overbodig te doen, maar het kan dus wel. Ik ben niet autistisch.

12 - 15 is 3 jaar in mijn ogen voordat je PHP "kon", wat ik zelf ook heb gedaan.
Het ging er mij meer om dat mensen zeggen dat ze op hun 12e al PHP kennen (ik las het als in het niveau waarop jij nu dus zou zitten).

En ik bedoelde inderdaad de vorm van autisme waarbij een persoon in een bepaald aspect overontwikkeld is voor de desbetreffende leeftijd. Het was niet verkeerd of kwetsend bedoeld.

Kyron

New member
In dat opzich heb je wel gelijk. Sowieso noemen een hoop mensen zich pro in iets terwijl ze niks kunnen. Das altijd jammer omdat er ook mensen zijn die zich wel moeite doen.

Yabsoon

New member
Ruben (link):
emo.gif
.. Google had ook een 1 april grap met Google Motion. Ik vind Google nu wel echt een rotbedrijf.

Maar Lennard en ik hebben inderdaad nog niet gereageerd, we vinden het juist wel mooi om te zien hoe iedereen denkt. Misschien dat we het wel tot 1 juli geheim houden
biggrin.gif

Overigens zijn Lennard en ik de enige die weten of het waar is of niet, het is een lul verhaal dat Sjoerd het weet. Hij zat wel een beetje te bedelen in het pro-forum om het te vertellen, maar hij weet het niet.

Voor de mensen die bang zijn dat het niveau daalt: dat hoeft niet per se zo te zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niveau nu ook niet bijster hoog vind. Er zitten nu toch ook mensen van 12 jaar samen op het forum met mensen van 14 en 16. Waarom zou iemand van 10 daar niet bij kunnen.

Respect voor de mensen die zeker weten dat het wel of niet waar is
emo.gif
! Ik heb mensen procenten zien noemen omdat ze zo overtuigd waren dat het echt of nep was. Mooi als iemand daarvan dalijk ongelijk heeft
emo.gif

Voor nu houden we het nog even een raadsel denk ik. Ik zal het er eens met Lennard over hebben wanneer we het openbaar maken
smile.gif

Ik ben 12, en ik kan PHP CSS Html cs5 etc en C# dus je hebt wel gelijk, waarom zou er iemand van 10/11/12 ook niet bij kunnen
thumbsup.gif

G

Guest

Guest
Warez (link):
Als dit een 1 april grap is zou echt dom zijn!

Edit: Is idd een 1 april grap
sadley.gif

Wat lelijk
sadley.gif

Vond het wel een suggestie namelijk

Alexnder

Active member
Warez (link):
Als dit een 1 april grap is zou echt dom zijn!

Edit: Is idd een 1 april grap
sadley.gif

En hoe weet jij dat zo zeker? het is nog niet bekent gemaakt

Alexnder

Active member
Klaasie (link):
Ik denk Lennard ons nog wel ff laat spammen
emo.gif

Volgens mij maakt hij het 1 mei pas bekent
yummie.gif
een maand te laat
xd.png

Wiitse

New member
Alexnder (link):

Klaasie (link):
Ik denk Lennard ons nog wel ff laat spammen
emo.gif

Volgens mij maakt hij het 1 mei pas bekent
yummie.gif
een maand te laat
xd.png

Ruben (link):
emo.gif
.. Google had ook een 1 april grap met Google Motion. Ik vind Google nu wel echt een rotbedrijf.

Maar Lennard en ik hebben inderdaad nog niet gereageerd, we vinden het juist wel mooi om te zien hoe iedereen denkt. Misschien dat we het wel tot 1 juli geheim houden
biggrin.gif

Overigens zijn Lennard en ik de enige die weten of het waar is of niet, het is een lul verhaal dat Sjoerd het weet. Hij zat wel een beetje te bedelen in het pro-forum om het te vertellen, maar hij weet het niet.

Voor de mensen die bang zijn dat het niveau daalt: dat hoeft niet per se zo te zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niveau nu ook niet bijster hoog vind. Er zitten nu toch ook mensen van 12 jaar samen op het forum met mensen van 14 en 16. Waarom zou iemand van 10 daar niet bij kunnen.

Respect voor de mensen die zeker weten dat het wel of niet waar is
emo.gif
! Ik heb mensen procenten zien noemen omdat ze zo overtuigd waren dat het echt of nep was. Mooi als iemand daarvan dalijk ongelijk heeft
emo.gif

Voor nu houden we het nog even een raadsel denk ik. Ik zal het er eens met Lennard over hebben wanneer we het openbaar maken
smile.gif

Ik denk trouwens dat dit gewoon nep is maar dat Lennard en Ruben er wel over denken om dit echt te maken.

Semmiiee

New member
*mijn bericht is verwijdert, omfg
cry.gif
*

Maar ik hoop echt dat het er nu echt komt, want alles heeft iedereen zolang gewacht op niks.
emo.gif

Wiitse

New member
Jij bent 1 van de weinigen die het graag wil hoor.
emo.gif

PS Jouw bericht is waarschijnlijk verwijderd omdat het 10 regels spam was.
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Yabsoon (link):
Ik ben 12, en ik kan PHP CSS Html cs5 etc en C# dus je hebt wel gelijk, waarom zou er iemand van 10/11/12 ook niet bij kunnen
thumbsup.gif

Ik wist niet dat CS5 (Creative Suite 5, een programma-suite van adobe) een taal was Ö. Geeft maar weer aan dat je waarschijnlijk vrijwel niets van die dingen af weet en enkel probeert op te scheppen. Buiten dat is het niet het onderwerp van dit topic.

Ik denk dat als het er komt dat je dan trouwens wel moet betalen hoor. Anders zou iedereen gewoon zon account kunnen gebruiken en dan raakt one2xs failliet.

Sjoerd

Active member
Luukvdo (link):
Welke tekst staat niet recht?
dat van hoeveel data je al in gebruik hebt etc. Dat staat schuingedrukt
yummie.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan