One2xs Easy

Antonn

New member
Nicknl (link):
En Lennard houdt natuurlijk van uber lange reacties tikken
yummie.gif

Hij kan er gewoon niet tegen dat mensen niet begrijpen wat voor een moeite hij wel niet voor ons doet. Dan kan je wel even wat boosjes worden en heel je toetsenbord vol gaan typen.

Ik heb toch al zeker veel respect voor hem en hoop dat die het volhoud
heart.gif

Lennard

Active member
Nicknl (link):
yummie.gif

Mwah, leg gewoon graag dingen uit en dan moet je soms veel typen ja
emo.gif
ik had ook kunnen reageren met "klaag gewoon niet, komt vanzelf wel een keer - slotje", en op deze manier snappen jullie hopelijk ook waarom het lang duurt.
clown.gif

Epicrobzer

Active member
Ik vindbhet wel.goed zo. One2xs Easy heeft niet de hoogste prioriteit. Zou leuk en handig zijn, maar je kunt het zelf ook leren i.p.v de tijd die je hier verdoet aan klagen.

toevoeging op 26 september 2012, 22:12:31:
En dan typt je telefoon weer bagger..

S

Shahiem

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):
yummie.gif

Mwah, leg gewoon graag dingen uit en dan moet je soms veel typen ja
emo.gif
ik had ook kunnen reageren met "klaag gewoon niet, komt vanzelf wel een keer - slotje", en op deze manier snappen jullie hopelijk ook waarom het lang duurt.
clown.gif

:3 weet ik, het is een top uitleg c:

Freestyle

New member
Ik snap ook niet helemaal waarom er om geklaagd word. Aangezien er toch een redelijk groot deel er tegen was
confused.gif
confused.gif

Zelf vind ik het ook veel belangerijker dat het forum lekker snel loopt, en dat de service snel en goed is.

Wat ik en de meeste mensen vanzelf sprekend vinden hier.

Patricka

New member
Smiegles (link):

Patricka (link):

Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif

Wees blij dat Lennard (en toentertijd ook Ruben) de stap hebben genomen om de gebruiker de mogelijkheid te gaan bieden om een website makkelijker te laten maken. Dat Ruben nu gestopt is, is gewoon jammer. Lennard heeft nu alles op zich gekregen wat betreft de website (ontwikkeling), dus zullen er andere dingen voorgaan die belangrijker zijn voor dagelijks gebruik van de website.
smile.gif

ik ga 100 miljoen aan afrika doneren,
o wacht ik heb geen geld maar mijn vriend wel
mijn vriend doet niet meer mee
wees blij dat ik het geprobeerd heb???????????????????????

en er zijn trouwens genoeg one2xs leden die zouden willen helpen.

Wat een toffe vergelijking.
thumbsup.gif

Kerel, dit kun je niet vergelijken met Afrika...
frown.gif

Aarclay

Active member
Mag ik even weten wat One2XS Easy precies is
yummie.gif
? Is me wat ontgaan, of is dit iets van voor mijn tijd hier
yummie.gif
?

Washand

New member
Even reageren,

Ik heb dit topic geopend met de vraag of One2xs Easy nog komt, daar is door Lennard op geantwoord

Quote:
Ga maar uit van 2015. Of later.

Er komen eerst andere zaken die belangrijker zijn.

Oke snap ik helemaal, ik weet dat het ontzettend veel tijd kost om een goed draaiende site draaiend te houden en wat er allemaal bij komt kijken.

Maar nu gaan mensen zeggen dat ik zeur? Nou het spijt me maar ik stel volgens mij een terechte vraag want ik was er gewoon benieuwd naar of het nog uit kwam, aangezien ik er niks meer over hoorde. Dit lijkt mij ver van zeuren...
aah.gif

Hulde aan Lennard dat hij zich zo inzet voor One2xs, en altijd duidelijk is.

Lennard

Active member
Mijn zeur-opmerking was tegen Smiegles bedoeld, en ik denk die van andere leden ook.
Excuses als dat niet goed overkwam.
smile.gif

Shahiem

Active member
Smiegles (link):

Patricka (link):

Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

sadley.gif

Wees blij dat Lennard (en toentertijd ook Ruben) de stap hebben genomen om de gebruiker de mogelijkheid te gaan bieden om een website makkelijker te laten maken. Dat Ruben nu gestopt is, is gewoon jammer. Lennard heeft nu alles op zich gekregen wat betreft de website (ontwikkeling), dus zullen er andere dingen voorgaan die belangrijker zijn voor dagelijks gebruik van de website.
smile.gif

Je vergelijkt koeien met schapen. Trouwens, waarom klaag je over one2xs easy? Volgensmij kan je toch allang zelf websites bouwen..?

Patricka

New member
Shahiem (link):

Smiegles (link):

Patricka (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

sadley.gif

smile.gif

Je vergelijkt koeien met schapen. Trouwens, waarom klaag je over one2xs easy? Volgensmij kan je toch allang zelf websites bouwen..?

Blijkbaar niet..!?
emo.gif

Bovenaan