[One2xs] One2xs Huur Systeem.

Wiitse

New member
Dit is voor domeinen echt totaal nutteloos. Als je geen domein kunt betalen maak je maar een gratis subdomein. Voor hosting is dit wel erg handig.

Marjolein

Miss Marjolein
Poedeltje (link):
One2xs moet eigelijk ook free hostings hebben?
uhhh, het is gratis?
emo.gif

En domeinen verhuren? Ik kan me er niks bij voorstellen, volgens mij registreer je een domeinnaam omdat je een website idee heb en daarbij wil je een toepasselijke naam. Als je beginneling ben en wil "oefenen" kun je beter een host huren met een subdomein lijkt me?

Joeyu

New member
Maar soms wil je er mischien eentje verhuren
smile.gif

je weet nooit wat andere mensen willen
wink.gif
.
ik heb wel vaker een domein verhuurt
biggrin.gif

Matthias

Active member
Slecht idee, je gaat namelijk geen site starten op een gehuurd domein of host, en als je een domein wil huren om snel wat te testen (wat ook kan op een gratis (sub)domein), dus bijvoorbeeld voor 1 dag, is je termijn al verstreken terwijl je nameservers misschien nog niet eens geupdate zijn.

Sebastiaanh

New member
Matthias (link):
Slecht idee, je gaat namelijk geen site starten op een gehuurd domein of host, en als je een domein wil huren om snel wat te testen (wat ook kan op een gratis (sub)domein), dus bijvoorbeeld voor 1 dag, is je termijn al verstreken terwijl je nameservers misschien nog niet eens geupdate zijn.

Mee eens..

Lennard

Active member
Ik ben er niet zo enthousiast over; onder andere wat Matthias en Marjolein zeggen inderdaad.

Hosts verhuren is ook niet zon geweldig plan omdat spammers dan telkens een andere host kunnen huren en daarvandaan heel veel mails kunnen sturen, dan kunnen wij vervolgens niet meer checken wie toen die host had omdat het zo onwijs vaak van eigenaar is gewisseld.

Laurenss

New member
Lennard (link):
Ik ben er niet zo enthousiast over; onder andere wat Matthias en Marjolein zeggen inderdaad.

Hosts verhuren is ook niet zon geweldig plan omdat spammers dan telkens een andere host kunnen huren en daarvandaan heel veel mails kunnen sturen, dan kunnen wij vervolgens niet meer checken wie toen die host had omdat het zo onwijs vaak van eigenaar is gewisseld.

En of ze vergeten wachtwoorden van hosts ect. maar ja ik ben het met 4 mensen mee eens.

Yaser

New member
Habbospot (link):

Lennard (link):

En of ze vergeten wachtwoorden van hosts ect. maar ja ik ben het met 4 mensen mee eens.

Zeg dan ook meteen welke?
confused.gif

Joeryy

Active member
Marjolein (link):

Poedeltje (link):
One2xs moet eigelijk ook free hostings hebben?
uhhh, het is gratis?
emo.gif

En domeinen verhuren? Ik kan me er niks bij voorstellen, volgens mij registreer je een domeinnaam omdat je een website idee heb en daarbij wil je een toepasselijke naam. Als je beginneling ben en wil "oefenen" kun je beter een host huren met een subdomein lijkt me?

Maar ik bodoel zonder punten
wink.gif

Jeffreyy

Jeffrey
Niet dat ik hierbij zeg dat t er moet komen, voordat mensen gaan zeiken voor die plaatje.

Deze is precies zoals ie dr uit zou komen te zien (Athans, het formulier, teksten e.d. niet.

1304954367-450.png

Mzuy

New member
Nice idee.

Wel rekening houden met de duistere kant van deze zaak: bijv geen tweede bevestigings-link vergeten te plaatsen, als iemand bijv 24 uur wilt verlenen en per ongeluk 244 uur ofzo, zelfde met dagen

Joeyu

New member
kingunit vps verhuren gaat niet, want als je vps verhuurt dan veranderd hij passs geft hij hem niet terug en dan moet je herinstal doen
biggrin.gif

Laurenss

New member
Chamjo (link):
kingunit vps verhuren gaat niet, want als je vps verhuurt dan veranderd hij passs geft hij hem niet terug en dan moet je herinstal doen
biggrin.gif

Of hij vergeet wachtwoord . dus.. vertrouw sommige niet.

Semmiiee

New member
Dan kun je toch doen like;
Ik verkoop heel sitenaam.nl excl host & icl. source!

En dan mag de koper bv, 1 week/2weken voor 0,01 het huren.
biggrin.gif

Laurenss

New member
Kingunit (link):
Als de tijd klaar is dan word je password automatich weer terug gezet.

Hoe word het dan automatisch, dat kan denk ik niet . door herinstall krijg je weer nieuwe VPS Pass..

Kingunit

New member
Habbospot (link):

Kingunit (link):
Als de tijd klaar is dan word je password automatich weer terug gezet.

Hoe word het dan automatisch, dat kan denk ik niet . door herinstall krijg je weer nieuwe VPS Pass..

Hoezo zouden dingen niet automatich gaan
sadley.gif

Bovenaan