[One2xs] One2xs Huur Systeem.

Donnyxs

New member
Nou omdat one2xs niet de VPSen hun wachtwoorden kunnen terug veranderen. Omdat hun het dan zelf zouden moeten veranderen, en als hun het wachtwoord niet weten
emo.gif

Laurenss

New member
Kingunit (link):

Habbospot (link):

Kingunit (link):
Als de tijd klaar is dan word je password automatich weer terug gezet.

Hoe word het dan automatisch, dat kan denk ik niet . door herinstall krijg je weer nieuwe VPS Pass..

Hoezo zouden dingen niet automatich gaan
sadley.gif

omdat one2xs geen automatische VPS pass verander is, Als je ww vergeet, moet je gewoon een herinstallatie aan vragen.

Lennard

Active member
De logincode die je bij je VPS krijgt is het enige beheeraccount op de VPS, dus als dat wachtwoord veranderd wordt dan kunnen wij er ook niet meer in.

Als je op je computer een wachtwoord zet en je bent die kwijt dan kom je er ook niet meer zo makkelijk in.

Kingunit

New member
mmhh okey, ik heb niet veel ervaring met een VPS dus ik wist ook niet dat je een herinstallatie moest doen voor het wachtwoord. njah dan is het denk ik niet nodig. een domein voor een dag/week is wel apart. en ik vind het zonde van Lennards zn tijd. er zijn namelijk nog meer dingen op zijn lijstje.

Freestyle

New member
Slecht idee.

Waarom zou je een domein huren? Om een website online te zetten? Dan kan je net zo goed het sub-domein van one2xs gebruiken

hostnaam.s1(2of3).one2xs.com

Semmiiee

New member
Freestyle (link):
Slecht idee.

Waarom zou je een domein huren? Om een website online te zetten? Dan kan je net zo goed het sub-domein van one2xs gebruiken

hostnaam.s1(2of3).one2xs.com

Dat heet een host huren dat ook punten kost.

Goldo

New member
Dan kun je net zo goed bij hosting bestellen hoe lang je de hosting/domein wilt, dus geen jaar, maar b.v. een half jaar. Nu zul je wel denken: Die Goldo is niet goed in zun hoofd, wat moet je met zon korte domeinnaam, als je een actie hebt, b.v. een maand, kun je b.v. ActieVanGoldo.nl. Das vertrouwder dan huren van andere leden.
emo.gif
.

Goldo

New member
Nee, maar dat je misschien later wel de punten hebt, kost je later dan wel wat meer dan
emo.gif
.

Freestyle

New member
Goldo (link):
Nee, maar dat je misschien later wel de punten hebt, kost je later dan wel wat meer dan
emo.gif
.

Je bedoelt een soort van lening?

lijkt me niet slim.

Laurenss

New member
Freestyle (link):

Goldo (link):
emo.gif
.

lijkt me niet slim.

Moet je extra punten erbij betalen -.-

Freestyle

New member
Habbospot (link):

Freestyle (link):

Goldo (link):
emo.gif
.

lijkt me niet slim.

Ik zeg toch een soort van lening
sm_eerie.gif

Het is misschien voor de leden handig. Maar het is gewoon niet handig. En slecht voor lennard enzo. Want echt niet dat iedereen die punten zonder zeuren gaat betalen hoor.

Laurenss

New member
Freestyle (link):

Habbospot (link):

Freestyle (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Goldo (link):
emo.gif
.

lijkt me niet slim.

Ik zeg toch een soort van lening
sm_eerie.gif

Het is misschien voor de leden handig. Maar het is gewoon niet handig. En slecht voor lennard enzo. Want echt niet dat iedereen die punten zonder zeuren gaat betalen hoor.

Anders hebben beheerders nog vaker druk, voor VPSen installeren.. dus dit gaat gewoon niet
sm_eerie.gif

Hosts kun je beter zelf kopen., ect.

Laurenss

New member
Poedeltje (link):
Inderdaad Chamjo
iagree.gif
, de uitleg is begrijpbaar hoor Habbospot!

Over het idee: Ik vind het wel een goed idee!
emo.gif

Oke dan ´´ maar nu offtopic!
focus2.gif

Laurenss

New member
Wiitse (link):
Dit is voor domeinen echt totaal nutteloos. Als je geen domein kunt betalen maak je maar een gratis subdomein. Voor hosting is dit wel erg handig.

Inderdaad ik ben met je eens!
iagree.gif

Maar nu
focus2.gif

Bovenaan