G
Guest
Guest
Keffe (link):
Jessee (link):
Keffe (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Jessee (link):
Keffe (link):
Link werkt gewoon prima haha alleen de extensie moet je eerst uitpakken en weer opnieuw via ontwikkelaars modus inschakelen xD
Wat handig.
Dat komt omdat google alleen extensies accepteerd die gedownload zijn via de chrome store xD dus hij blokkeert de outsiders. Maar als ontwikkelaar moet je jezelf gemaakte dingen natuurlijk ook kunnen gebruiken haha
Ja maar waarom iets downloaden dat niet in de app store staat?
Enige reden dat ik kan bedenken is dat hij niet geaccepteerd is door die store.
Zal ook wel een reden hebben
naja de extentie is vgm al heel oud xD daarnaast waarom zou je een app die de layout van one2xs aanpast in de app store zetten? haha
toevoeging op 28 april 2016, 15:00:44:
haha die one2xs plugin om de layout aan te passen houdt ook bij welke gebruikers de plugin hebben gebruikt xD.
Zie dit stukje code:
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
// Gebruik bijhouden
if(localStorage[bijgehouden] != 1){
if(ingelogd){
$.post(http://media.thommity.nl/chrome/ext/apps/one2xs/layout/actions/bijhouden.php, { username: username });
localStorage[bijgehouden] = 1;
}
}
Omdat andere mensen misschien ook wel willen gebruiken?
Dan is het handig om hem in de store te zetten. Aangezien de maker de extensie heeft vrijgegeven zodat andere hem konden gebruiken.
Enige reden wat ik nog zou kunnen bedenken verder is dat de extensie nog in development was.
Jessee (link):
Keffe (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Jessee (link):
Keffe (link):
Link werkt gewoon prima haha alleen de extensie moet je eerst uitpakken en weer opnieuw via ontwikkelaars modus inschakelen xD
Wat handig.
Dat komt omdat google alleen extensies accepteerd die gedownload zijn via de chrome store xD dus hij blokkeert de outsiders. Maar als ontwikkelaar moet je jezelf gemaakte dingen natuurlijk ook kunnen gebruiken haha
Ja maar waarom iets downloaden dat niet in de app store staat?
Enige reden dat ik kan bedenken is dat hij niet geaccepteerd is door die store.
Zal ook wel een reden hebben

naja de extentie is vgm al heel oud xD daarnaast waarom zou je een app die de layout van one2xs aanpast in de app store zetten? haha
toevoeging op 28 april 2016, 15:00:44:
haha die one2xs plugin om de layout aan te passen houdt ook bij welke gebruikers de plugin hebben gebruikt xD.
Zie dit stukje code:
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
// Gebruik bijhouden
if(localStorage[bijgehouden] != 1){
if(ingelogd){
$.post(http://media.thommity.nl/chrome/ext/apps/one2xs/layout/actions/bijhouden.php, { username: username });
localStorage[bijgehouden] = 1;
}
}
Omdat andere mensen misschien ook wel willen gebruiken?
Dan is het handig om hem in de store te zetten. Aangezien de maker de extensie heeft vrijgegeven zodat andere hem konden gebruiken.
Enige reden wat ik nog zou kunnen bedenken verder is dat de extensie nog in development was.