One2xs serverupdate

Cruwdy

New member
ik zou voor de tweede optie gaan
wink.gif

Merlin

New member
Lennard, is die db server hetzelfde princiepe als bij "onze" hosts? (dus op die andere server zegmaar?)

Lennard

Active member
Jep, dat wordt één databaseserver omdat de load daar toch maximaal 0,02 in de avonduren is, dus dat moet makkelijk kunnen.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard, nu is het al helemaal overduidelijk waar ze voor kiezen
yummie.gif

Lennard

Active member
Jep, dr hebben 2 mensen op optie 1 gestemd, waarvan 1 iemand geen hosting heeft.

t Wordt dus hoogstwaarschijnlijk optie 2.
emo.gif

Krm

Active member
ik wil ruim van te voren horen wanneer alles word overgeplaatst ik maak van alles dan update je weet maar nooit

Lennard

Active member
t Gebeurt niet onvoorbereid en zonder backups hoor.
Maargoed, zelf een backup hebben kan nooit kwaad natuurlijk.

Liteonit

New member
Backups van de complete server worden elke dag gemaakt. Ook tijdens het overzetten naar de nieuwe server
smile.gif

Verder wordt alles ruim van te voren afgesproken, dus dat zal allemaal dik in orde komen.
wink.gif

Lennard

Active member
Vandaag is er heel snel van server verwisselt (tijdelijk), dus alles zou nu ook sneller moeten zijn.
Er kwam plots een snelle(re) server vrij, waardoor er geen tijd was om iedereen op de hoogte te stellen van de spoedverhuizing.
Tot alles definitief overgezet wordt naar het nieuwe datacenter naar de nieuwe server(s) blijft de boel hier op draaien, als het goed is zonder grote problemen.

Lennard

Active member
Als je niet alle load wegzuigt wel.
emo.gif

Begin juni wordt de nieuwe server klaargezet en alles overgezet, dus als je tot dan kunt wachten: Graag.

Robbert

New member
get paid to click.
kort de bocht om:
je moet klikken op een linkje om bijvoorbeeld 1 cent te krijgen.

Bovenaan