One2xs SMS bug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colingeert

Fullstack Developer
Hallo,

ik wilde een sms systeem van jullie op mijn website plaatsen voor punten verdienen..
maar hij geeft een foutmelding aan, dat het niet werkt en/of uitgeschakeld is.
Kan hier misschien wat aandacht aan geschonken worden?

Alvast bedankt.

- Colin
emo.gif

Colingeert

Fullstack Developer
Oke, de exacte foutmelding bij de sms dienst is:

Wegens een technisch probleem bij onze SMS leverancier is het SMSen tijdelijk helaas niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak.

Dit krijg je als je eerst op mensen laten SMSen klikt, vervolgens op Doneer 2,20 dan krijg je dat antwoord.

Kan hier wat aandacht aan worden besteedt? Want SMSen is vaak de snelste voor andere mensen, en ik wil het graag op mn site plaatsen, voor punten.

Dj-Dutch.tk - dan wil ik vervolgens sparen voor Dj-Dutch.nl ;p.

Alvast bedankt,

Colin.

Sjoerd

Active member
Waarschijnlijk is het tijdelijk uitgeschakeld door Lennard. SMSen was een tijdje niet mogelijk. Via de API zou het wel moeten werken. Ik zal het doorgeven.

Colingeert

Fullstack Developer
Hey,

daar ben ik weer. Ik wou even iets melden over het SMS systeem.
Ik wou gisteren s smsen voor de punten.
Ik heb alles goed gestuurd. PIN naar 1008.
Maar ik krijg geen SMSje terug.
Hoe komt dit?

- Colin
confused.gif

G

Guest

Guest
Colingeert (link):
Hey,

daar ben ik weer. Ik wou even iets melden over het SMS systeem.
Ik wou gisteren s smsen voor de punten.
Ik heb alles goed gestuurd. PIN naar 1008.
Maar ik krijg geen SMSje terug.
Hoe komt dit?

- Colin
confused.gif

Is er wel geld vanaf geschreven?
Anders kan het zijn dat het nummer geblokkeerd is of dat je geen beltegoed had..

Lennard

Active member
Ik vermoed inderdaad dat het nummer geblokkeerd is (net zoals dat je niet met alle telefoons naar 0900 nummers kunt bellen), maar Colingeert heeft een ticket aangemaakt en ik heb Mollie om uitleg gevraagd, dus maandag of dinsdag zal ik wel meer weten.
smile.gif

Dylan

<script>
Lennard (link):
Ik vermoed inderdaad dat het nummer geblokkeerd is (net zoals dat je niet met alle telefoons naar 0900 nummers kunt bellen), maar Colingeert heeft een ticket aangemaakt en ik heb Mollie om uitleg gevraagd, dus maandag of dinsdag zal ik wel meer weten.
smile.gif

Gebruikt one2xs mollie dan?

Epicrobzer

Active member
Dat behoor je niet eens te vragen. Als een bedrijf zijn cijfers openbaar wilt maken doet ze dat uit zichzelf en niet op aanvraag.

Maar krijgen wij ook te horen wat de fout was? Want misschien komt het bij ons ook wel eens voor.

Lennard

Active member
Zijn telefoon was niet beschikbaar nadat hij de SMS had gestuurd, dus Mollie kon de SMSjes niet terugsturen. Of dat kwam omdat zijn provider het blokkeert of omdat het een fout in zijn telefoon is dat weet ik niet. Het is in ieder geval voor zover ik me kan herinneren niet of niet vaak eerder gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan