One2xs traaaaaáááááááaaaaag

G

Guest

Guest
Waarom is One2xs zo traaaaag? En is dit bij meerdere mensen zo?

Het laden van een forum pagina duurt soms wel tot > 10 seconden, heel vervelend.
Ik heb 75 mbit, en andere web paginas laden gewoon prima, alleen One2xs is zo ontzettend traag..

G

Guest

Guest
Dit topic laden duurt 15 seconden, bij een tweede load (zelfs met cache) 20 seconden. En dan zijn nog lang niet alle elementen geladen.

toevoeging op 20 februari 2014, 18:44:51:
14 seconden om die post te plaatsen, en dan heb je een ajax call, zonder images, css, html etc..

toevoeging op 20 februari 2014, 18:47:45:
Nu op dit moment is de snelheid wel weer een beetje terug.. Benieuwd voor hoelang.

Lennard

Active member
Klopt ja, ligt aan one2xs of de node waar we op staan, we zijn er mee bezig.

Het ligt in ieder geval niet aan jou.

G

Guest

Guest
Nice, thanks voor t bericht
smile.gif

G

Guest

Guest
Kon er net vrijwel niet op komen..
De bron laadde wel, alleen ik zag geen content.. Als ik snel achter elkaar de pagina herlaadde dan zag ik het content wel, maar zodra de pagina klaar was met laden ging alles weer weg.

Robbert

New member
Xjessex (link):
De bron laadde wel, alleen ik zag geen content.. Als ik snel achter elkaar de pagina herlaadde dan zag ik het content wel, maar zodra de pagina klaar was met laden ging alles weer weg.

Is dat niet een renderfout van je browser zelf? Hier geen last van in ieder geval.

G

Guest

Guest
Had het alleen op One2xs maar zou kunnen

toevoeging op 26 februari 2014, 17:14:03:
Over het algemeen werkt het nu beter.

Lennard

Active member
Xjessex (link):
Over het algemeen werkt het nu beter.
De gemiddelde laadtijd is 6x zo laag als de 30 dagen vóór maandag (zondag is de boel verplaatst), dus het werkt inderdaad veel beter.
smile.gif

Jordyt

New member
Xjessex (link):

Hier heb ik soms ook last van
bloos.gif
bloos.gif
Krijg je een half witte pagina. Maar het is er iig sneller op geworden.

G

Guest

Guest
Desire (link):
Nu ligt server 2 eruit

toevoeging op 4 maart 2014, 14:29:18:
Nu niet meer
smile.gif

Dat heeft vrij weinig met dit topic te maken?
En daar heb je het offline melden systeem ook nog eens voor..

Bovenaan