one2xs url

Jacmob

New member
mis idee dat als je bijv een one2xs url plaats

(voorbeeld)

in topic starten/post maken :
http://www.one2xs.com/threads/43870
dan krijg je in topic dit te zien

Offtopic topic #25

als jullie snappen wat ik bedoel
wink.gif

G

Guest

Guest
Denk dat het nogal veel resources kost om zoiets te doen? Je moet namelijk een query uitvoeren en als je veel van die tags hebt kan je de service toch makkelijk plat krijgen? Correct me if im wrong

Jacmob

New member
ik heb iets van dit idk of het er mee te maken heeft
redface.gif

Codeblok:

1

<div class=title>Latest News : <a href =http://forum.sticky-craft.com/index.php?threads/t.$number/>".$thread[title]."</a></div>";

Alemaalte

New member
Raaoul (link):
Denk dat het nogal veel resources kost om zoiets te doen? Je moet namelijk een query uitvoeren en als je veel van die tags hebt kan je de service toch makkelijk plat krijgen? Correct me if im wrong

1 query per post die gepost wordt is voldoende.

Lennard

Active member
In principe moet het kunnen, maar dan moet ik het forumsysteem ombouwen zodat hij posts omzet naar plain HTML zodra ze gepost worden, en niet pas zodra het forum wordt geladen.
En nu het forum al instabiel is en alles net aan kan houden, vind ik het niet echt verstandig om er nu in de kern mee te rotzooien...

Lennard

Active member
Dat staat het al
clown.gif
heb al eens gekeken of ik het werkend kon maken, maar liep dus tegen het punt aan wat ik hierboven beschreef.

Alemaalte

New member
Lennard (link):
In principe moet het kunnen, maar dan moet ik het forumsysteem ombouwen zodat hij posts omzet naar plain HTML zodra ze gepost worden, en niet pas zodra het forum wordt geladen.
En nu het forum al instabiel is en alles net aan kan houden, vind ik het niet echt verstandig om er nu in de kern mee te rotzooien...

Je kan het ook doen zoals afbeeldingen in qoutes. Herschrijf urls met one2xs in naar url tags met als url de url en er tussen de topictitel.

Videotube

New member
Dit hebben andere forums ook, ik zeg doen.

offtopic: Lennard, uit hoeveel opdrachten bestaat je to-do-list nu?
[COLOR= white]Reactie van Lennard: Ongeveer 5000
clown.gif
[/COLOR]

Bovenaan