Opgelost-knop

Rubenmaxie

New member
Heey,

Is het niet handig als er in een topic ook een knop komt, waarmee je zegmaar in de forumtitel
een soort van groen vinkje kan zetten, zodra het probleem is opgelost?

En dan kunnen mensen dus zien, dat het nog niet is opgelost, als dat er niet bij staat en weet
je dus dat je die persoon eventueel zou kunnen helpen of iig een kijkje kan nemen.
smile.gif

Ruben,

Lennard

Active member
Ik stem op nee omdat de topicstarter zelf weinig of geen kennis heeft over zn topic zegmaar.
Als ik niet weet hoeveel 1 + 1 is en ik start een topic waarna iemand 3 zegt dan geloof ik dat dat waar is, omdat die persoon dat zegt. Als ik dan op Opgelost druk en er komt niemand meer, zit ik altijd met die foute gedachte in mn hoofd zegmaar.
emo.gif

Als ik nooit op Opgelost zou drukken dan zou er 10 minuten later iemand anders langswandelen die zegt nee, dat is 2
redface.gif
.

Lennard

Active member
Klopt, maar de kans op een goed antwoord is wel groter als je die tag eruit laat, anders denken mensen die vraag is al beantwoord, dus dat topic sla ik over.

Rubenmaxie

New member
Ja, maar dan zou ik precies hetzelfde kunnen zeggen over die knop, waarmee je topic kan laten sluiten, of ligt dat anders?
hypocrite.gif

Lennard

Active member
Nee, dat ligt precies hetzelfde, en dat is ook de reden dat die knop er enkel in Aanbiedingen en Aanvragen zit.
yummie.gif

Bovenaan