Opslagruimte

Arjann

New member
Of, misschien kunnen ze een limiet instellen, van bijvoorbeeld 50 mb...?..
ooit van virusscanner gehoord??

Rickdb

New member
Een limiet instellen is zeker wel mogelijk. Maar alsnog, een uploadsysteem valt altijd te gemakkelijk te omzeilen.
En, een virusscanner op een host is onmogelijk. Die dan alle bestanden nakijkt oid.

Arjann

New member
nou dan, dan heb mje toch je antwoord
smile.gif

Boude

New member
Ik vind het goed idee.

Het is indd een extratje van one2xs en het is opslag (host) dus als je bv voor 0,5 punten een dingetje krijgt met 50mb ofzo (is maar een voorbeeldje) waar je via one2xs iets op kan uploaden en dan een link krijgt die je aan vrienden kan geven..

Ik weet niet of een van jullie mobileme kent? Maar dat is het zelfde principe en ik gebruik het elke dag!

Jeffreyy

Jeffrey
Ik ook, alleen moeten wel sommige bestanden gekeurd worden denk ik.
Want er is vast wel een grapjas die heel o2x overhoop haalt d.m.v. een c99 shell.

Yaser

New member
Ik vind het wel een goed idee, hier had ik ook al aan gedacht, want stel je hebt geen host, maar je wilt iets uploaden, je verkoopt een layout maar je hebt geen host, dat je dat dan voor eventjes op je "opslagruimte" kan zetten, want ik ga sowieso niet voor iets van stel 10 mb een host kopen.
Dus mijn antwoord: Goed idee :)

Wiitse

New member
Sjoerd (link):
Dropbox?

Dit gebruik ik ook. Heel handig, ik ga er geen punten voor betalen om up te loaden op one2xs want dropbox is 100% free terwijl je dan 2gb hebt.

Jeffreyy

Jeffrey
Ja, maar op o2x hoef je ook niet voor elke upload dan te betalen (denk ik!)
Ik denk gewoon 0,1 per 10 mb ofzo.

Anne

Anne
Maar als je 0,1 per 10MB moet gaan betalen koopt niemand meer een host, want dan kun je ook gewoon voor 1 punt 100MB kopen en dan heb je een super goedkope starters host.

Het zou beter zijn dat je bijvoorbeeld p/d ---MB kunt uploaden en dat je bestanden worden verwijderd na een week mits je ze verlengt. Dan staan er ook gelijk geen ongebruikte bestanden meer op.

Soufian

New member
Ik zou zeggen...
Maak een gratis hosting account aan, pleur dr een upload systeem op en uploaden maar!
Of FileZilla portable op je USB Stick pleuren, en zo overal in je ftp kunnen komen.

Bovenaan