Optreden tegen startposts wijzigen....

Aarclay

Active member
Beste Lennard,

Kan er niet worden opgetreden tegen het weg-editten van startposts als een topicstarter vindt dat de vraag opgelost is?

Ook hier zie ik het: http://www.one2xs.com/threads/50664&p=1#852598 (als hij nog niet teruggeplaatst is...)

Wat Lennard zou kunnen doen is met similar_text() kunnen kijken voor hoeveel procent een bericht gewijzigd is, als dit voor 70% is zou er een bevestigingsscherm getoond kunnen worden of de topicstarter dit echt wil, en dat het niet toegestaan is om start-posts weg te editten, op straffe van een mogelijk warning.

Is zoiets mogelijk, of heeft de crew rechten om een geschiedenis van startposts terug te plaatsen en in te zien?

Wordt er zo best wel moe van dat mensen zo een heel topic om zeep helpen.
Dus....?

Rogier

New member
Nu kan Lennard niet weigeren eh, "beste Lennard".

Nee, maar ik ben het absoluut 100% met je eens.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Wij kunnen oude revisies van een post teruglezen en eventueel terugzetten ja.

Lennard

Active member
Beste Oerklei,

Ja in principe ben ik het wel met je eens. Je kan die topics reporten en dan treden we er ook tegen op, want niets is irritanter dan mensen die een topic leeghalen als er al reacties op zijn.

Groetjes,
Lennart
clown.gif

Rogier

New member
Lennard (link):
Beste Oerklei,

Ja in principe ben ik het wel met je eens. Je kan die topics reporten en dan treden we er ook tegen op, want niets is irritanter dan mensen die een topic leeghalen als er al reacties op zijn.

Groetjes,
Lennart
clown.gif

Het relatieve verschil is bij (Aarclay -> Oerklei) toch echt behoorlijk veel groter dan bij (Lennard -> Lennart). Weet niet of ik dat zo fup van je vind.

Lennard

Active member
Rogier (link):

Lennard (link):
Beste Oerklei,

Groetjes,
Lennart
clown.gif

Het relatieve verschil is bij (Aarclay -> Oerklei) toch echt behoorlijk veel groter dan bij (Lennard -> Lennart). Weet niet of ik dat zo fup van je vind.

oh het spijt me zeer
sadley.gif
nu maar hopen dat Aarclay niet het topic leeghaalt
redface.gif

Maar de rest van mn post meende ik wel serieus, en als het echt irritant wordt kan ik een melding bij het editten van de startpost maken e.d., maar dat lijkt me nu nog wat overdreven.

Aarclay

Active member
Nee, ik haal het topic niet leeg hoor
yummie.gif
.
Maar als het weer voorkomt dan meld ik het gewoon, waarna jullie het kunnen terugplaatsen.
thumbsup.gif

Enne: Oerklei, WTF
emo.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Is wel een goed idee
smile.gif

Is zeer vervelend namelijk.

Bovenaan