OS-icoontjes weer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
Wat kan het mij nou schelen wat de schermgrootte is -______-

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Als dat er gaat komen wil ik het gewoon in zijn geheel uit kunnen zetten. Het gaat jullie niks aan wat ik allemaal voor settings heb.

Yorrick

Active member
Mijn mening:
Alleen voor mobiele appara?en moe?en er icoon?jes blijven, de res? mag van mij weg

Jordy

New member
Ik ben voor dat pc kneut weg kan.

Rik (link):
Als dat er gaat komen wil ik het gewoon in zijn geheel uit kunnen zetten. Het gaat jullie niks aan wat ik allemaal voor settings heb.

Ik hoef dat ook niet.
En het kan toch al niet, want ik en zoals paar andere heben 2 of 3 beeldschermen en dan is het zo klote als dat allemaal erbij staat

Ewan

New member
Jordyz (link):
En het kan toch al niet, want ik en zoals paar andere heben 2 of 3 beeldschermen en dan is het zo klote als dat allemaal erbij staat

Dat is een grote resolutie, bijv. 1080x5760 bij 3 full hd schermen

Antonn

New member
Rik (link):

Nou, in ieder geval in de vorm van dit. Die schermgrootte enzo zijn maar bijzaak en mogen van mij eigenlijk ook weg
emo.gif

Of dat je het gewoon kan aanzetten in je profiel.

G

Guest

Guest
Antonn (link):

Rik (link):

Nou, in ieder geval in de vorm van dit. Die schermgrootte enzo zijn maar bijzaak en mogen van mij eigenlijk ook weg
emo.gif

Of dat je het gewoon kan aanzetten in je profiel.

Kom op zeg, wat voor fuck interesseert mij iemand zijn schermgrootte of browser nu eigenlijk.

Marvinn

Active member
Gamedealer (link):
Of dat je bij profiel instellingen kunt kiezen of je de icoontjes wil laten zien...

+1 goed idee

Jordy

New member
Ja maar ik vond het met een telefoon leuker?
Dan is het iets extras. Nu zie je overal je icoontjes..

Miss een idee om dat aan en uit te zetten?
Voor de mensen die het perse willen zien, aan (windows en Mac icon)
En eventueel uitzetten

Antonn

New member
Klik om de spoiler te openen
zomoethet.png

Dat lijkt me dan toch nog steeds het beste ID. Dan wel zonder de details, enkel wat voor toestel (Windows, iPod, iPad, ...).

De icoontjes staan niet meer in de weg, je kan zien wat voor toestel, het is niet rommelig, de mobieltjes vallen meer op, ...

G

Guest

Guest
Antonn (link):

Klik om de spoiler te openen

Afbeelding

Dat lijkt me dan toch nog steeds het beste ID. Dan wel zonder de details, enkel wat voor toestel (Windows, iPod, iPad, ...).

De icoontjes staan niet meer in de weg, je kan zien wat voor toestel, het is niet rommelig, de mobieltjes vallen meer op, ...

Jij met je ID, zeg gewoon idee.
Doe gewoon mobieltjes ipv werkelijk PCs

Lennard

Active member
Fanorg (link):
Wat vindt Lennard zelf eigenlijk?

Lennard (link):
Ja meer dan dit komt er sowieso niet hoor, dit is al genoeg privacyschending lijkt me.
clown.gif

Kan ook wel een slotje op dus.
Schermresoluties en alles heb je helemaal niks aan.

toevoeging op 31 juli 2012, 18:53:05:
Oh over de vraag of de icoontjes helemaal weg moeten, of enkel mobiele icoontjes of zoals nu:
ik zeg houden zoals het nu is; weinig mensen die er echt over klagen, en t is toch wel grappig om te weten denk ik, en niet teveel privacy-schending
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan