OS X, windows of Linux

Jordy

New member
Janm (link):
Hij kan toch zijn post in de database veanderen jongens zucht

Hij kan ze ook zakelijk kopen wat ik al gedacht had.

toevoeging op 1 juli 2012, 10:22:02:

Freestyle (link):
Ik vind die X alleen echt lelijk.

volgens mij kan je voor de "vaste" mac beter het apple logo gebruiken. En dan voor de iphone/ipad. een ander icoontje
smile.gif

Voor de iPad verkleind ipadje?

Wiitse

New member
Ziet hij wel het verschil tussen Linux en Ubuntu? Want als je Linux gebruikt is het niet altijd Ubuntu. Ik denk dat het met de meeste one2xsers wel het geval is, maar toch.

Janm

Active member
Jordyz (link):

Janm (link):
Hij kan toch zijn post in de database veanderen jongens zucht

Hij kan ze ook zakelijk kopen wat ik al gedacht had.

toevoeging op 1 juli 2012, 10:22:02:

Freestyle (link):

volgens mij kan je voor de "vaste" mac beter het apple logo gebruiken. En dan voor de iphone/ipad. een ander icoontje
smile.gif

Voor de iPad verkleind ipadje?

Ja en dan zeker voor samsung galaxy s 3 een klein samsun galaxy s3 icoontje en voor de samsung galaxy tab 7inch een klein tab icoontje en voor de 11 inch eern groter tab icoontje? Zo kan je voor alles wel doen, houd het gewoon op merknaam.

Reins

New member
Freestyle (link):

smile.gif

Die X is juist wel strak. Iedereen heeft een eigen smaak natuurlijk, maar zo het moet blijven imo.

Freestyle

New member
Reinier (link):

Freestyle (link):

smile.gif

Die X is juist wel strak. Iedereen heeft een eigen smaak natuurlijk, maar zo het moet blijven imo.

Maar het is niet helemaal eerlijk
redface.gif

want het apple log ohoort eigenlijk meer bij de computer
bloos.gif

En dan kan je beter een mini telefoontje oid (met apple logotje oid) plaatsen voor de ipad/iphone

Reins

New member
Freestyle (link):

Reinier (link):

Freestyle (link):

smile.gif

Maar het is niet helemaal eerlijk
redface.gif

want het apple log ohoort eigenlijk meer bij de computer
bloos.gif

En dan kan je beter een mini telefoontje oid (met apple logotje oid) plaatsen voor de ipad/iphone

Maar het past wel weer beter bij de OS, Mac OS X
biggrin.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Meh, ik vind het nu sowieso lelijk. Het hele idee achter die icoontjes was juist dat je kon zien wanner het vanaf een mobiel device verzonden was... Nu heb ik liever helemaal geen icoontjes, dan overal icoontjes....

Reins

New member
Misschien gewoon wennen, ik merk het nu al niet meer?
//besides, er zijn ook heel veel goede reacties erop.

Antonn

New member
Reinier (link):

Ik ben het deels met Rik eens.
Dit is inderdaad ook een leuk idee, maar het verpest het andere nogal. Misschien dat je 2 vakjes maakt. 1 met welk type PC, ander met welt type mobiel. Geen mobiel? DAn staat er klein PCtje ofzo. Dat lijkt me handiger en dan is iedereen behalve Lennard blij want die moet dat dan weer zitten maken
emo.gif

Reins

New member
Antonn (link):

Reinier (link):

Ik ben het deels met Rik eens.
Dit is inderdaad ook een leuk idee, maar het verpest het andere nogal. Misschien dat je 2 vakjes maakt. 1 met welk type PC, ander met welt type mobiel. Geen mobiel? DAn staat er klein PCtje ofzo. Dat lijkt me handiger en dan is iedereen behalve Lennard blij want die moet dat dan weer zitten maken
emo.gif

Ik zou het zo laten. 9/10 posts is toch via een computer en niet via je telefoon, dus dat is dan ook weer veel werk voor niks. Dit werkt nu perfect en het stoort nou niet echt. Volgende week vind iedereen het normaal en valt het je niet meer op.

Rhamz

New member
Ik ga met Rik mee. Het was handig om te zien als iemand zn post via zn mobiel zet.
Wil je het echt overzichtelijk maken doe dat dan zo;

1) Mobiele website
2) Laat een mobieltje zien als er een post is gepost via de mobiele website

Is veeel beter dan overal een windows of mac icon te zien.

Lennard

Active member
Of zo houden maar icon pas zichtbaar maken als je je muis in de hoek houdt waar nu het icoontje zit, dan zie je dus niet nonstop de icoontjes, maar kun je het wel zien als je dat wil.

Maar ik laat hem nog sowieso een week zo zitten, misschien is t gewoon een kwestie van wennen.,

Bartv

Active member
Lennard (link):
Of zo houden maar icon pas zichtbaar maken als je je muis in de hoek houdt waar nu het icoontje zit, dan zie je dus niet nonstop de icoontjes, maar kun je het wel zien als je dat wil.

Maar ik laat hem nog sowieso een week zo zitten, misschien is t gewoon een kwestie van wennen.,

*kuch* Optie bij profiel opties *kuch*

Wat heb ik last van hoesten zeg
emo.gif

Reins

New member
Lennard (link):

Over een week is iedereen er aan gewend inderdaad
biggrin.gif

G

Guest

Guest
Antonn (link):
W00T, je kan ook met een nintendo posten!?
Afbeelding

En met je PSP, Wii etc..

toevoeging op 2 juli 2012, 13:41:22:
Wanneer komen de icoontjes voor TVs waarmee je op internet kan?
Of alle Linux distributies?

Zo kan je bezig blijven..
Ik vind het wel een leuk idee, alleen nu zie je overal icoontjes.. En er wordt zelfs voorgesteld er een tweede icoontje bij te doen? ;s

Reins

New member
Er zal (bijna) niemand zijn die met zn tv op one2xs gaat.. Allemaal zo ver gezocht en onnodig.

G

Guest

Guest
Reinier (link):
Er zal (bijna) niemand zijn die met zn tv op one2xs gaat.. Allemaal zo ver gezocht en onnodig.

Tot nu toe ken ik 1 lid die met een Nintendo op One2xs gaat, en die heeft ook een icoontje so what?

Bovenaan