Dus eigenlijk vind je het huidige logo prima, maar wil je alleen dat het lettertype veranderd? Want het complete oude logo is wat anders dan verandering van het lettertype uiteraard.![]()
Dit logo hoorde bij de nieuwe huisstijl & template die Lennard al had ingevoerd vóór de overname van Denteck. Ik vind het persoonlijk nog een prima huisstijl en logo en ik weet ook niet in hoeverre er momenteel budget is om een grafisch vormgever in te huren om een nieuw design te makenDit logo doet me tevens nogal denken aan de tijd dat one2xs volledig is afgebroken
Ik denk dat er bij een nieuw begin ook een nieuw logo hoort, maargoed de meningen daarover kunnen verschillen.
Er zijn vast wel mensen op dit forum die iets moois kunnen ontwerpen en voorstellen.
Weet je hoeveel moeite er in dat rookwolkje zit
Nou, lucht je hart eens.....Weet je hoeveel moeite er in dat rookwolkje zit. ðŸ˜
Weet je hoeveel moeite er in dat rookwolkje zit. ðŸ˜
Jaaaaa ik ben ook voor een SVG logoDus eigenlijk alleen iets smoother lettertype.
Ja dat zou helemaal top zijn. Al bedoelde ik in eerste instantie een font dat er al wat smoother uit ziet. En niet zo gehoekt als deze.Jaaaaa ik ben ook voor een SVG logo![]()
Ik vind het strakkere inderdaad beter bij de layout passen.Bekijk bijlage 113
Zoiets? Heb de .SVG eventueel
Ik vind het knap. Dat je die even iut je hoge hoed tovert!