Panel problemen

Braam

Lid
Kan makkelijke?, het enige is dat je moet oppassen met je bandbreedte met je youtube videos

G

Guest

Guest
Braam (link):
Kan makkelijke?, het enige is dat je moet oppassen met je bandbreedte met je youtube videos

Wat houdt dat in?

Rik

Eindbaas
Je weet dat YT-filmpjes geladen worden vanaf youtube, en dat het jou dus (buiten de youtube-code) geen ruimte kost?

Braam

Lid
Rik (link):
Je weet dat YT-filmpjes geladen worden vanaf youtube, en dat het jou dus (buiten de youtube-code) geen ruimte kost?

ghehe oja, foutje
bloos.gif

Ja, moet gewoon lukken. Dan moet je even kijken hoe groot gemiddeld elke pagina is en kijken hoeveel views je verwacht en dan uitrekenen of je toekomt met het dataverkeer.

G

Guest

Guest
Matthiasfr (link):
Ja, moet gewoon lukken. Dan moet je even kijken hoe groot gemiddeld elke pagina is en kijken hoeveel views je verwacht en dan uitrekenen of je toekomt met het dataverkeer.

Hoe zie ik de paginaruimtes?
En bezoekers; Hoogste aantal 230 bezoekers op 1 dag.
Gemiddeld 100

Als je klikt op index.php met je rectermuisknop, dan eigenschappen kan je zien hoe groot het bestand is.

Je moet dus ook weten hoeveel paginas elke bezoeker gaat openen, maar voor de veiligheid kan je al je paginas selecteren en dan rechtermuisknop, vervolgens eigenschappen en zien hoe groot alle paginas te samen zijn. (in dit geval gaan we er dus even van uit dat ze alle paginas bezoeken)

screenudu.jpg

Rik

Eindbaas
Matthiasfr (link):
Is het niet dat wanneer je een pagina 1X bezoekt die opgeslagen zit op je pc tot je herstart of ben ik fout ?

Dat zeg ik dus: De cache.
Plaatjes worden ook heel veel gecached. Daarom laad een pagina over het algemeen ook sneller naar mate je hem vaker hebt bezocht.

G

Guest

Guest
Ik host nu op one2xs.
Nu nog nameservers vernueken.
Ik heb doorlinkservice van transip, dus dat wordt knap lastig aangezien hij via andere linkt
xd.png

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Snapniksvan.
sadley.gif

Reageer dan niet?

Luukvdo (link):
Je gegevens om met de database te connecten kloppen niet
redface.gif

Ik zal ff kijken
Kan t niet vinden, iemand help!!
biggrin.gif

Basaapjes (link):

Lennard (link):
Snapniksvan.
sadley.gif

Reageer dan niet?

Of je maakt je vraag duidelijker
smile.gif
maar ik zie nu dat ie in de startpost staat, en het niet om je laatste vraag op de vorige pagina ging.

Maar Luuk heeft gelijk, je databasegegevens kloppen niet. Check ze nog even na in DirectAdmin.

Bovenaan