Paypal help

Alexx

New member
Omdat ik liever niet me

Voornaam & achternaam op internet geef.
Wou ik een keer een paypal acc maken maar ze vragen voornaam en achternaam en dat is zeer iritant
yummie.gif
want internet ofsow is niet meer veilig en toch wil ik het doen.
Kan iemand me zeggen wat je in zolke dingen moet doen

Mischien wel voornaam en achternaam doen mar
Straat en adres enz niet echt ..

Jeffreyy

Jeffrey
Wie heeft er Paypal is zoals andere website onveilig gekozen?
Dat is Bull-shit, Paypal is geheel veilig.

Milan

New member
@JPonsen idd, veel mensen denken dat het gevaarlijk is maar dat is het juist niet, PayPal heeft iets in de miljoen klanten... Denken je echt dat die erop zaten als het onveilig was?

Edit: Dit gaat trouwens niet over One2xs, dus volgende keer in offtopic of websitehulp
wink.gif

Lennard

Active member
PayPal is gewoon een bank he, dus de kans dat zij je adresgegevens doorgeven is net zo groot als dat de Rabobank of wat voor bank dan ook dat doet.

Sebas

Active member
Lennard:
PayPal is gewoon een bank he, dus de kans dat zij je adresgegevens doorgeven is net zo groot als dat de Rabobank of wat voor bank dan ook dat doet.

klein dus.

Robbert

New member
Paypal is veilig, alleen mensen waar je geld naar stuurt zien wel je achternaam,
je kunt evt wel een achternaam verzinnen.

Lennard

Active member
Ik snap niet waarom jullie er allemaal zo bang voor zijn, ze kunnen echt niks met je voor- en achternaam..

Rogier

New member
idd, hoewel ik wel een keer een telefoontje (uit het telefoon boek want nromaal geef ik 6723237 op
emo.gif
) dat ik een trap had bestelt.
biggrin.gif
jammer dat ze mijn postcode etc niet kende
emo.gif

Nicopara

Active member
Ja, is veilig. Normaal moet je volwassen zijn om er gebruik van te maken.
Dus neem een leeftijd groter dan 18.

Als je jonger dan 18 bent en ze zien dit, dan suspenden ze je account gedurende 6 maanden.
Daarna betalen ze je mss uit. (valt te zien in welke omstandigheden)

Moerbeke

New member
hier kan ik van meespreken men account is 6maanden geblokkeerd na die 6maanden gaan ze zien wat ze kunnen doen

Bovenaan