PayPal

Twany

New member
Hallo,

Ik heb net €1,77 PayPal overgemaakt naar one2xs. Hoelang duurt het voordat dit binnen is? Ik heb ontvangstbewijs.

Mvg,
Tvl

Yorrick

Active member
Volgens mij gebeurt dit bijna meteen.
Wacht anders nog even een (half-)uurtje, als de punten dan nog niet bijgeschreven zijn kun je een ticket aanmaken
smile.gif

Yorrick

Active member
Wacht dan alsjeblieft nog even een half uurtje. Mochten de punten er nog niet opstaan kun je contact opnemen via een ticket. Indien je de PayPal echt hebt overgemaakt zal de beheerder de punten handmatig bijschrijven.

Timvz

New member
Tvl,
Geen reactie meer op dit topic dus ik neem aan dat we dit dan als opgelost kunnen aanschouwen?
Misschien is het handig om voortaan eerst even rustig af te wachten voor je in de stres schiet.
Je maakt op 15:10 iets over en om 15:12 staat je topic er al? Je kan zelf ook bedenken dat dit misschien enige tijd zou kunnen duren. Mocht je na 1 uur nog niks hebben , zal ik dit ook verdacht gaan vinden. Maar op deze manier kan iedereen die geld overmaakt een topic openen.

Twany

New member
Je hoeft niet zo te reageren? Ik had het pas na anderhalf uur binnen, omdat ik toen pas een ticket aangemaakt had, dus jij gaat je dan toch ook zorgen maken?

Van flexibiliteit is hier ook niet altijd sprake

Lennard

Active member
Opzich wel begrijpelijk hoor, aangezien alle opwaardeer-methodes vrijwel direct gaan. Als je na 1 minuut je domeinnaam nog niet hebt dan is er ook wat fout gegaan, ook al is het dan nog maar 1 minuut later...

Timvz

New member
Tvl (link):
Je hoeft niet zo te reageren? Ik had het pas na anderhalf uur binnen, omdat ik toen pas een ticket aangemaakt had, dus jij gaat je dan toch ook zorgen maken?

Van flexibiliteit is hier ook niet altijd sprake

Tvl,
Niet zo te reageren? Het enige wat ik doe is je een tip geven en uit te leggen hoe je iets misschien beter kan aanpakken een volgende keer.
Feedback is er om je zelf te kunnen verbeteren. Maar zal er verder geen moeite in steken in dat geval.

Bovenaan