Pb net als tickets

Stef

stonks
Lennard (link):
Maar nu staan alleen de titels op die pagina als extraatje, met dat idee komen alle betichten zelf er ook bij.
emo.gif

Dit is de eerste keer dat ik jou een typefoutje zie maken
redface.gif

Sorry voor offtopic...
emo.gif

W

Wazoe

Guest
Moet je maar een iPhone kopen met super autocorrectie
sadley.gif

Ontopic:
Daar is ook een oplossing voor.

Je laat de laatste 10 berichten zien.
Helemaal boven het bovenste bericht doe je een link met -Laat oudere berichten zien- en dan klapt ie uit ofzo
biggrin.gif

Patricka

New member
Handig onderwerp titel overigens in je mailbox!
emo.gif

Ik ben nog niet echt overtuigt of het wel makkelijker is.

W

Wazoe

Guest
Patricka (link):
Handig onderwerp titel overigens in je mailbox!
emo.gif

emo.gif
Naja voor ons was het duidelijk haha
pompom.gif

Patricka (link):
Ik ben nog niet echt overtuigt of het wel makkelijker is.

Ik vind van wel, neem als voorbeeld dat privebericht:
PB%20vb.png

Dat rechts bovenaan half doorzichtige balkje is het scrollbakje uiteraard op de mac (geeft aan hoelang dat bericht is).
Zoals je ziet gaat dat bericht nog ende lang door.
Dat is heel moeilijk te bewerken op je mobiel, iig ik heb daar meer moeite mee met zon lang bericht.
En ik heb wel veel vaker dat er zoveel quotes in een PB zitten
yummie.gif

(Hij gaat daar onder trouwens nog door, maar heb dat even uitgegumd want dat is het inhoudelijke gesprek haha
smile.gif
)

Lennard

Active member
Lennard (link):
Ik denk dat het erg onduidelijk wordt, omdat je dan die gerelateerde pms ergens diep onderaan krijgt.
Plus je krijgt gigantisch lange paginas bij lange conversaties, en je krijgt het reactieveld bovenaan wat het ook niet echt duidelijker maakt.
Dit.

Als je een opzetje kan maken wat er overzichtelijk en goed uitziet kan ik er nog eens over nadenken, maar anders gaat t m niet worden. Vooral met veel berichten in een conversatie wordt het chaotisch.

W

Wazoe

Guest
Lennard (link):

Lennard (link):
Ik denk dat het erg onduidelijk wordt, omdat je dan die gerelateerde pms ergens diep onderaan krijgt.
Plus je krijgt gigantisch lange paginas bij lange conversaties, en je krijgt het reactieveld bovenaan wat het ook niet echt duidelijker maakt.
Dit.

Als je een opzetje kan maken wat er overzichtelijk en goed uitziet kan ik er nog eens over nadenken, maar anders gaat t m niet worden. Vooral met veel berichten in een conversatie wordt het chaotisch.

Daar had ik al een reactie opgegeven...

Quote:
Daar is ook een oplossing voor.

Je laat de laatste 10 berichten zien.
Helemaal boven het bovenste bericht doe je een link met -Laat oudere berichten zien- en dan klapt ie uit ofzo
biggrin.gif

Lennard

Active member
Ja en nieuwere berichten moet je ook met een uitklapding maken omdat je anders niet meer zo naar een PM kan gaan. En alle details (datum, onderwerp, etc.) moeten er ook bij omdat je die anders nergens ziet, dus dan heb je ergens in het midden ineens die info.

Ik had zelfs al een demo gemaakt om te kijken of het wat zou kunnen worden, maar ik krijg het niet netter en overzichtelijker dan nu.

W

Wazoe

Guest
Dan misschien alleen het reageren aanpassen zodat je niet tussen al die quotes hoeft te gaan?

Robbert

New member
Lennard (link):
Dat kan wel, dat je gewoon geen quote-ding meer ziet als je op een bericht reageert.

Advertentie rechts weghalen zou ook een stuk beter zijn, je kunt ook bij het klikken op reageren gewoon een tekstvak inladen doormiddel van ajax/js en dan zonder al die quote troep
biggrin.gif

Lennard

Active member
Dan moet overal die rechterkolom weg want anders wordt de hele site zo inconsitent als wat, en dat zie ik nou ook weer niet zitten.

G

Guest

Guest
Robbert (link):

Lennard (link):
Dat kan wel, dat je gewoon geen quote-ding meer ziet als je op een bericht reageert.

Advertentie rechts weghalen zou ook een stuk beter zijn, je kunt ook bij het klikken op reageren gewoon een tekstvak inladen doormiddel van ajax/js en dan zonder al die quote troep
biggrin.gif

Merk nooit wat van de reclame, dus weinig reden waarom die dan weg zou moeten.

Robbert

New member
Livonias (link):

Robbert (link):

Lennard (link):

biggrin.gif

Merk nooit wat van de reclame, dus weinig reden waarom die dan weg zou moeten.

Oh cool, je hebt een adblocker, die heeft niemand waar kan je die downloaden?

Lennard (link):
Dan moet overal die rechterkolom weg want anders wordt de hele site zo inconsitent als wat, en dat zie ik nou ook weer niet zitten.

Zou wel een hoop geouwehoer met images, videos en quotes minder zijn
smile.gif

Maar ik snap je punt.

Lennard

Active member
Mocht er ooit een nieuwe lay komen dan verdwijnt die rechterbalk gewoon want die voegt toch niks toe, en als de hele layout dan nog een stukje breder wordt dan heb je veul meer ruimte en nooit meer geknoei met images e.d. indd.

Mikeb

New member
Lennard (link):
Mocht er ooit een nieuwe lay komen dan verdwijnt die rechterbalk gewoon want die voegt toch niks toe, en als de hele layout dan nog een stukje breder wordt dan heb je veul meer ruimte en nooit meer geknoei met images e.d. indd.

Dat zou inderdaad veeeuuuwwll beter zijn, maar we dwalen af..
yummie.gif

Jordyt

New member
Lennard (link):

redface.gif
Er zijn plannen voor een nieuwe layout
redface.gif

Maar het lijkt me idd wel goed plan.

Bovenaan