Persoon blokkeren

Freestyle

New member
Idee: Dat je personen kan blokkeren zodat ze jouw geen prive berichten kunnen sturen.

Waarom: Omdat ik denk dat meerdere mensen wel eens last van iemand hebben en geen pbs meer van hem/haar wilt krijgen.

Luukvdo

New member
Hier kan misbruik van gemaakt worden dus dat wordt hem niet. Als je PBs krijgt waar je niet van gediend bent kun je die reporten

Freestyle

New member
Luukvdo (link):
Hier kan misbruik van gemaakt worden dus dat wordt hem niet. Als je PBs krijgt waar je niet van gediend bent kun je die reporten

Ja maar dat is net het punt.
Als je die genen heel irritant of wat dan ook vind. Maar je kan hem niet straffen want hij houd zich eigenlijk wel aan de regels. Dan heb je niks aan die report.

Ik wil nu iemand blokkeren; [naam] Ik heb daar zo mijn redenen voor. Maar hij houd zich eigenlijk wel aan de regels. En reporten heeft dan geen zin. En aangezien hij denk ik het lievelingetje hier is heeft het al helemaal geen zin.

Lennard

Active member
Als je echt last van iemand hebt en over een bepaalde zaak geen PMs meer wil krijgen dan stuur je dat in een normale, nette en duidelijke PM naar hem toe en kun je berichten die je later weer krijgt reporten.

Shahiem

Active member
Freestyle (link):

Luukvdo (link):

Ja maar dat is net het punt.
Als je die genen heel irritant of wat dan ook vind. Maar je kan hem niet straffen want hij houd zich eigenlijk wel aan de regels. Dan heb je niks aan die report.

Ik wil nu iemand blokkeren; [naam] Ik heb daar zo mijn redenen voor. Maar hij houd zich eigenlijk wel aan de regels. En reporten heeft dan geen zin. En aangezien hij denk ik het lievelingetje hier is heeft het al helemaal geen zin.

Dat voorval had ik ook, maar ik heb hem netjes terug gepmed en nu laat hij me gewoon met rust
smile.gif

Azdin

New member
Inderdaad dat kan je ook gewoon doen, maar niet denken dat jij niks doet he.. jij bent degene die hier uitscheld (met o.a. ziektes)

Maargoed ik ga hier niet op in.

Bovenaan