Phpmyadmin

M

Mikek

Guest
Rik:

Nicknl:
Ik bedoelde eerder me bezoekers
emo.gif
!
Ik ben niet professioneel dus ga ook zeker niet een duur iets aanschaffen...

Die 60 unieke bezoekers per dag op mijn site snappen dat wel als de server er even uit ligt..
emo.gif

emo.gif
! mywerewolf heeft toch wel meer?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Naja, schommelt vaak tussen de 50 en de 150. maar is laatst tijd gezakt naar 75 ongeveer.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Marijnnn:
mis 800.000 bannerviews maarja is niet anders

Stond jou site niet op een andere servert?
emo.gif

Daoloth

New member
Rik:

Marijnnn:
mis 800.000 bannerviews maarja is niet anders

Stond jou site niet op een andere servert?
emo.gif

Heb meerdere sites
coool.gif

Allard

New member
Wat slacht is dat litesever gedoe zeg. De sever ligt er al sinds 9 uur vanochtend af, slechte service.

Luukvdo

New member
Als er een DDoS aan de gang is kan Liteserver daar ook niks aan doen. Dus niks slechte service
Het is gewoon wachten tot de aanval op houd

M

Mikek

Guest
Allard:
Wat slacht is dat litesever gedoe zeg. De sever ligt er al sinds 9 uur vanochtend af, slechte service.

Als je er zo overdenkt rot dan lekker op en ga lekker bij dat kut ghed ofzo

edit;
luuk, helemaal gelijk
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Allard:

Wat slacht liteserver? Een schaap, een koe?
redface.gif

En als je het zon slechte service vind, dan ga je toch lekker een andere hoster zoeken. Zul je zien dat het daar ok wel eens voor komt dat een host voor een dagje offline is.

Liteonit

New member
Allard:

Als je er zo over denkt... success moet het zoeken van een (goedkope?) partij welke nooit DDoSen heeft (bestaat dat dan?).

Dit soort dingen heet overmacht, en hier kan een hoster niks aan doen. Dit soort dingen kunnen bij elke hoster gebeuren. Als er een hoster is die zegt dat het onmogelijk is om geen DDoSen te krijgen... grootste onzin. Je kunt een website nooit 100% beveiligen tegen DDoS traffic.
Als je geluk hebt maak je dit nooit mee... als er maar een website is als doelwit krijg je dit dus.
Vergeet niet dat one2xs honderden (misschien wel duizend?) websites host!

Als jij dit slechte service vind, dan zal ik je een tip geven; neem geen goedkoop hosting pakket op een shared server... neem een high-availability pakket (kost je elke honderden+ euros per jaar).

Bovenaan